Kako piše Reuters, slogan je 2007. godine lansirao otpušteni generalni direktor Martin Winterkorn. Slogan je prije svega imao prednost jednostavnosti. Ipak, lideri njemačkog proizvođača automobila, koji brže bolje žele predstaviti reformiranu korporativnu kulturu, smatraju da se slogan "Das Auto" ne slaže s tvrtkom koja želi pokazati novopronađenu poniznost.
Jedan od glasnogovornika Volkswagena rekao je da "Das Auto" još uvijek nije "mrtav", ali da ga kompanija više neće koristiti u promidžbenim kampanjama. A njegova zamjena se ne bi mogla nazvati radikalnom.
"Gdje god će se u budućnosti pojaviti naš logo bit će praćen novim sloganom - Volkswagen", rekao je glasnogovornik.
Nova kampanja o kojoj se raspravljalo prošli tjedan iza zatvorenih vrata je VW-ov posljednji pokušaj da vrati incijativu u obnovi reputacije nakon drastičnog pada prodaje na pojedinim tržištima.
Volkswagen je nakon svega što se dogodilo morao pokazati poniznost, a slogan "Das Auto" bio je pretenciozan, tvrdi jedan od menadžera koji je prisustvovao sastanku.
Odluka o odlasku "Das Auto" slogana u povijest navodno je donesena sredinom prosinca na sastanku na kojem je bilo 2000 Volkswagenovih managera.