U srpnju je porasla prodaja automobila u Hrvatskoj, kupljeno je 3.953 nova osobna vozila, što je za 7,1 posto više nego u lipnju, no ako se gledaju podaci za srpanj 2009., to je pad od 14,7 posto, pokazuju podaci agencije Promocija plus.
U prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je, prema MUP-ovoj evidenciji o registracijama novih automobila, prodano 23.401 osobno vozilo. To je za 22 posto, odnosno za 6.598 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Opel je u srpnju zauzeo vodeću poziciju na tržištu sa 634 prodanih automobila i udjelom od 16,04 posto, a slijedi Volkswagen s tržišnim udjelom od 11,81 posto i sa 467 prodana vozila.
Kako javlja agencija Hina, najprodavanija marka u prvih sedam mjeseci je također Opel sa 3.025 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 12,93 posto, a slijedi Volkswagen sa 2.821 vozilom i udjelom od 12,06 posto.
Među prvih pet još su Chevrolet (1.914 vozila s udjelom od 8,18 posto), Renault (1.895 automobila i udio od 8,10 posto) i Peugeot (1.695 vozila sa udjelom od 7,24 posto).