Pratite svoju Toyotu na Facebooku

Toyota je prva automobilska tvrtka u Hrvatskoj koja je odlučila komunikaciju s kupcima proširiti i na popularne društvene mreže - Facebook, Twitter i YouTube.

7.4.2010.
12:00
VOYO logo

Pojavom društvenih mreža došlo je do značajnih promjena u marketingu i u načinu na koji tvrtke komuniciraju s kupcima.

Toyota je na globalnoj razini prepoznala taj trend i, kako kažu, želja im je da se i na hrvatskom tržištu upotrebom društvenih mreža dodatno približe kupcima, osluškuju njihove želje i potrebe, i u najkraćem roku ponude odgovore na sva njihova pitanja.

"Za potrebe komunikacije na društvenim mrežama oformili smo i poseban tim ljudi koji se brinu za pitanja kupaca i na raspolaganju su im 24 sata dnevno. Također, u pripremi su i različite igre kojima ćemo ove godine nagrađivati kupce za njihovu vjernost i angažman. Vjerujem da će svatko pronaći nešto za sebe", istaknuo je Goran Krizmanić, direktor Toyote Hrvatska.

O važnosti koju Toyota pridaje tom novom i sve popularnijem kanalu komunikacije s korisnicima svjedoči i videoklip snimljen isključivo za internet, a na kojem se direktor Toyote Hrvatska obraća korisnicima društvenih mreža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo