Lokalnim razinama vlasti vlada će pomoći s 255 milijuna funta kako bi se što prije implementirale lokalne mjere za smanjenje onečišćenja prouzročenih "dizelašima", dok će ukupno tri milijarde funti biti utrošeno na poboljšanje kvalitete zraka.
No, ova odluka nije pošteđena kritika u kojima se navodi kako je uvođenje ove zabrane 2040. stiglo "malo prekasno" pa liberalni demokrati apeliraju da se zabrana prodaje novih dizelskih vozila uvede do kraja 2025., piše The Independent.
U međuvremenu je bivši čelnik laburističke stranke i tajnik za energetiku Ed Miliband izjavio kako je ova odluka zapravo "dimna zavjesa" koja služi da bi prikrila nedostatak trenutačnih akcija za smanjenje emisija štetnih plinova. On je na Twitteru napisao i kako godišnje od onečišćenja u zraku u Velikoj Britaniji umre 40 000 ljudi. S njime bi se složila Caroline Lucas iz Zelene stranke Engleske i Walesa koja je također na Twitteru napisala da bi se vlasti trebale baviti onečišćenjem zraka sada.
Slična je zabrana najavljena i u Francuskoj, a u svijetu se sve više ljudi okreće električnim vozilima. Toga su svjesni i u gigantima automobilske industrije pa je tako BMW jučer najavio planove za električni Mini dok je ranije ovog mjeseca Volvo predstavio svoje planove o "čistijim" automobilima budućnosti.
Glasnogovornik britanske vlade izjavio je kako je "loša kvaliteta zraka najveća ekološka opasnost za zdravlje ljudi u Velikoj Britaniji" kao i to da su "odlučni poduzeti snažne akcije u najkraćem mogućem roku" kako bi se taj problem riješio.