Ruski izumitelj na ovom projektu radi posljednje tri godine, a nedavno je objavio video na YouTubeu, u kojem demonstrira kako bi funkcionirao zrakoplov s odvojivim prostorom za putnike i njihovu prtljagu.
U slučaju opasnosti, kabina se može odvojiti u bilo kojem trenutku polijetanja, slijetanja ili tijekom leta. Nakon što se odvoji od ostatka zrakoplova, kabina će mirno sletjeti na zemlju ili vodenu površinu zahvaljujući padobranima koji se automatski otvaraju i svojevrsnim balonima koji se napušu ispod kabine kako bi amortizirali udar pri dodiru s tlom ili vodenom površinom.
Nikolaevič tvrdi kako je 95 posto ljudi koje je anketirao - iako nije otkrio broj ispitanika - spremno platiti skuplju zrakoplovnu kartu kada si odvojiva kabina postala naša svakodnevica.
S druge strane, javio se i priličan broj skeptičnih ljudi koji ne vide prednost odvojive kabine. Prije svega se pitaju hoće li ovakva kabina ugroziti konstrukciju ostatka zrakoplova. Jednako tako se pitaju što se događa s pilotima nakon što se kabina odvoji.
Inače, ovo nije prvo spominjanje odvojive kabine. Patent za sličnu ideju podnio je poznati proizvođač zrakoplova Airbus, no njihova verzija odvojive kabine više se oslanja na praktičnost, a manje na sigurnost zrakoplova i putnika.