Regera je predstavljena prije dvije godine u Ženevi na tamošnjem salonu automobila, a već je do ožujka prošle godine dogovorena prodaja polovice ukupne količine namjeravane proizvodnje. Za jedan primjerak potrebno je izdvojiti oko 1,7 milijuna eura.
Šveđani ga predstavljaju kao tour-de-force tehnologije, a u pitanju je automobil čiji hibridni pogonski sustav kombinira tehnologiju baterijskog pogona prikladniju trkačim no cestovnim automobilima s V8 motorom, kombinacija kojih razvija 1500 konjskih snaga i više od 2000 Nm okretnog momenta. Preciznije iz tri elektromotora izvlači 670 KS, iz 5,0-litrenog V8 biturba 1100 KS koje na stražnju osovinu prebacuje njihovim Direct Drive (KDD) sustavom.
Rezultat svega je 2,8 sekundi do stotke, 6,6 sekundi do 200 km/h i manje od 20 sekundi koliko je potrebno Regeri da s mjesta postigne brzinu od 400 km/h.