Stoga je Peugeot u priču uključio stručnjake - inženjere odjela Peugeot Sport s bogatim međunarodnim iskustvom u tom području. 308 GTi by Peugeot Sport zahvaljujući 1,6-litarskom THP S&S motoru, dostupnom s 270 KS, blokirajućem diferencijalu Torsen, posebno podešenom podvozju i Peugeot i-Cockpitu vozačima nudi vrhunsko vozačko iskustvo. Osim toga, ovaj je motor najučinkovitiji u svojoj klasi, s emisijom CO2 od samo 139 g/km i potrošnjom goriva od 6,0 l/100 km.
308 GTi 270 ima najbolji omjer snage i mase u svojoj klasi, sa samo 4,46 kg na 1 KS, od 0 do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi, a kilometar prelazi od nule za samo 25,3 sekunde. Opremljen je blokirajućim diferencijalom Torsen i 19-inčnim naplatcima Carbone 19 s gumama Michelin Super Sport.
308 GTi krasi snažan, ekskluzivan izgled. Podvozje je spušteno za 11 mm, a odlikuje se i posve novim izgledom prednjeg i stražnjeg kraja. U paleti modela 308 GTi šest je boja: crvena Ultimate, plava Magnetic, crna Perla Nera, siva Artense, biserna bijela i siva Hurricane.
Unutrašnjost je u potpunom skladu s vanjštinom vozila i, u boji antracita sve do krova automobila, ne skriva sportski karakter. Armaturnu ploču, presvlake, obloge vrata, ručicu mjenjača i vrhunske podne prostirke krase crveni šavovi.
Veliki ekran osjetljiv na dodir savršeno je uklopljen u instrumentnu ploču s motivom Redline, završni detalj Peugeot i-Cockpita. Prirodan, praktičan osjećaj u kokpitu potiče sigurnu, instinktivnu vožnju, što je iznimno važno u tako snažnom automobilu.
Paket Driver Sport, koji je u serijskoj opremi, vozaču omogućuje dodatno povećati visokooktanski osjećaj za upravljačem. Pritiskom na gumb Sport na središnjoj konzoli boja na ekranu mijenja se iz bijele u crvenu, na središnjem zaslonu prikazuju se dodatni podaci (snaga, okretni moment, potisak turbopunjača, bočna i uzdužna ubrzanja), zvuk motora postaje oštriji, a prilagođava se i mapiranje odziva papučice gasa.
Cijena Peugeot 308 GTi modela na hrvatskom tržištu je 264,942 kuna.