Sigurna i lagana vožnja koju pruža ovaj Hyundai model, dodatno je poboljšana i brojnim naprednim sustavima poput sustava pomoći pri parkiranju. Novi Tucson spaja eleganciju i robusnost, snagu i preciznost, razum i osjećaje, te nudi brojne sustave pasivne i aktivne tehnologije.
Tucson pored sistema održavanja vozila u traci ima mnogobrojne sigurnosne dodatke koji minimaliziraju mogućnost nesreće, a neki od njih su samostalno kočenje u hitnim slučajevima koje automatski uključuje kočioni sustav kada je pred vozilom otkriven objekt, LKAS sustav koji upozorava na izlazak iz trake, provjera mrtvog kuta dodatnim kamerama, te SLIF sustav koji upozorava vozača o maksimalnoj dozvoljenoj brzini. I karoserija Tucsona je pojačana sa visoko napregnutim čelikom za 30% što povećava čvrstoću i rigidnost iste, te pruža veći otpor u slučaju sudara.
Novi Tucson je spoj tehnologije, komfora i sigurnosnih dodataka. Vozilo je napravljeno upravo s namjerom da se nastavi uspješna Hyundai SUV priča. U prilog svemu ide i činjenica da je Hyundai u Europi prodao preko 1,2 milijuna svojih SUV vozila.
Tucson u ponudi ima tri motora, jedan benzinski i dva dizelska. Benzinski 1,6 Gdi motor razvija 132 KS uz kombiniranu potrošnju od 6,3 l/100km i emisiju ugljičnog dioksida od 147 g/km. Prvi dizelski motor u ponudi je 1,7 CRDi sa 116 KS koji ima potrošnju od 4,6 l/100km (CO2 – 119 g/km). Drugi u ponudi je 2,0 CRDi dizelski motor koji dolazi u dvije snage 136 i 184 KS uz potrošnju 6,1 i 6,5 l/100km. Na raspolaganju su paketi opreme iStart, Edition, iLike, iThink, iLove i iHot. Početak ponude starta modelom Tucson 1,6 Gdi iStart po cijeni od 159.990 kuna, a 10.000 kuna skuplji je Tucson 1,7 CRDi iStart. Tuscon 2,0 CRDi iThink 4WD 136 KS košta 259.990 kuna, a Tuscon 2,0 CRDi iLove 4WD 184 KS s automatskim mjenjačem košta 299.990 kuna.
Novi generalni distributer Hyundai automobila za Hrvatsku, Hyundai Hrvatska d.o.o., osim novog Tucsona predstavio je domaćoj javnosti niz dinamičnih aktivnosti kojima je ponovno pokrenuo prodaju i ekspanziju Hyundai automobila na domaćem tržištu. Zbog sadašnjih i budućih vlasnika ovog korejskog brenda proširio je i ojačao prodajno–servisnu mrežu Hyundai vozila u Hrvatskoj. Tri novootvorena prodajno-servisna centra u Splitu, Puli i Zagrebu (Sesvete) vlasnicima Hyundai vozila omogućavaju nesmetano pružanje servisnih usluga s ciljem osiguranja visoke razine aktivnosti i povjerenja klijenata prema brendu.
Ekspanzija Hyundaija na hrvatskom tržištu prati rast ovog brenda i na svjetskom tržištu, kao i razvoj novih proizvoda i poboljšanu kvalitetu Hyundai vozila. Rezultate potvrđuje i najnovije istraživanje Interbranda, najveće svjetske agencije za konzultaciju brendova, koja je ponovno priznala ugled Hyundai Motorsa. Hyundai Motor povećao je svoju poziciju među najvećim svjetskim brendovima popevši se na 39. mjesto među najboljim svjetskim brendovima 2015. godine, objavio je Interbrand. Zabilježen je rast vrijednosti brenda za 8,5 posto na rekordne 11,3 milijarde dolara, čime je ova korejska tvrtka sedmi najveći brend u automobilskoj industriji.