Toliko su velika, da se moraju preklapati, kako bi se avion mogao nesmetano kretati po pistama zračnih luka. Dužina im je 71.8 metara.
Velika krila rezultiraju dodatnim potiskom, zbog čega bi novi avion trebao uštedjeti 18% više goriva od svog glavnog konkurenta Airbusa A350.
Kako bi osigurao pravi oblik i čvrstoću novih, ogromnih krila, Boeing će ih doslovno peći u divovskim pečnicama na temparaturi od 177°C.
Krila se rade od jakog, ali i super-savitljivog materijala kojemu se predviđa sjajna budućnost u avijaciji - polimera ojačanog ugljičnim vlaknima. Trup će ipak biti sagrađen od aluminija kako bi se skratilo vrijeme i troškovi razvoja.
Veći putnički prostor
Poput krila, i putnički će prostor biti veći, s dovoljno mjesta za barem 400 putnika, nasuprot 366 kod suparničkog A350-1000. Ali ne samo da će ih biti više, već bi i sama pojedinačna sjedala trebali imati više prostora.
Rane verzije Boeinga 777 lete još od sredine devedesetih, a ovaj bi tip trebao poletjeti 2017. dok se ulazak u redovitu službu očekuje 2020. godine.
Dvomotorac ove veličine trebao bi ugroziti primat četveromotornih zrakoplova na dugim rutama, a zbog dvostruko manjeg broja motora trebao bi biti puno jeftiniji za korištenje zbog znatno manje potrošnje goriva.
Do sada je šest avio-kompanija naručilo ukupno 320 777X-ova, uključujući Emirate, All Nippon Airways i Lufthansu. Među šest naručitelja nema niti jedne američke avio-kompanije.
CNN/Netmobile.hr