Nijemci su u standardni Mercedes-Benz Actros model ugradili inteligentni Highway Pilot poluautonomni sustav i tako se provozali 14 kilometara po A8 autoputu. Vozač je bio prisutan u kabini, no njegove ruke nisu bile na upravljaču.
Kamion je upravljao pomoću kombinacije radara, stereo kamera te prilagođenih sustava za kontrolu vožnje. Osim ove, Daimler je već odradio oko 20,000 kilometara testnih vožnji po Njemačkoj i SAD-u u vozilima s ugrađenim Highway Pilot sustavom.
"Ovakve vožnje pokazuju da ovakva tehnologija može funkcionirati na praktički bilo kojem vozilu, a ne samo konceptualnim modelima", rekao je Wolfgang Bernhard, član uprave zadužen za Daimler kamione i autobuse.
Ipak, potpuno autonomni kamioni su još miljama daleko. Ekipa iz Daimlera njihov sustav je usporedila s autopilotom u avionu.
"Vozač još uvijek zadržava punu odgovornost, on cijelo vrijeme mora nadzirati promet i biti spreman reagirati u slučaju potrebe", kažu u Daimleru.