Kupci ističu da u obje izvedbe, kabriolet i limuzina, nude vrhunski spoj udobnosti i dinamičnosti. Zahvaljujući tim uspjesima, Novi DS 3 i DS 3 Cabrio, predstavljeni ovog tjedna pod piramidom muzeja Louvre u Parizu, još su atraktivniji i njihov dizajn donosi novosti - novi prednji kraj, nove mogućnosti personalizacije - i još više funkcija, kao što su internetske usluge i sustav pomoći u vožnji.
Ovaj automobil prilagođava se svim željama zahvaljujući ponudi od osam motora - tri trocilindarska benzinska motora PureTech, izglasan za „međunarodni motor 2015., dva četverocilindarska benzinska motora THP i tri četverocilindarska dizelska motora BlueHDi opremljena tehnologijom SCR (Selektivna Katalitička Redukcija).
U ponudi su tri mjenjača - najnoviji ručni mjenjač s 5 ili 6 stupnjeva prijenosa, upravljani ili automatski mjenjač - te čak 78 kombinacija krova i karoserije.
Posebnu pažnju privlači najradikalnija izvedba Performance, koja je dostupna u limuzinskoj i kabriolet verziji. Sljedeće brojke dokazuju pedigre izvedbe DS 3 Performance: 208 KS, 300 Nm okretnog momenta, 125 g/km CO2. Njegovo je ponašanje rezultat dojmljivog rada ekipe odjela DS Performance koja je odlučila opremiti ovaj automobil motorom 1,6 THP S&S i spariti ga sa 6-stupanjskim mjenjačem (MCM) posebnog stupnjevanja, koji se odlikuje blokirajućim diferencijalom Torsen zbog kojeg ovaj automobil izvrsno prianja i zadržava smjer vožnje.
Zahvaljujući najnovijem dodirnom zaslonu u boji od 7 inča, iskustvo vožnje u modelima marke DS uvijek je tehnološki napredno. Osim pojednostavnjenom pristupu funkcijama automobila (20 tipki manje na središnjoj konzoli), preko zaslona možete upravljati funkcijom Mirror Screen. Ovu je funkciju moguće koristiti putem aplikacija Apple CarPlay ili MirrorLink te se njome može upravljati pametnim telefonom izravno na zaslonu armaturne ploče.
Galerija
Pod nazivom Active City Brake, u DS 3 modele je ugrađen sustav automatskog kočenja, koji u gradu omogućava izbjegavanje sudara pri niskim brzinama ili smanjenje udara. Laserski senzor kratkog dometa smješten iznad vjetrobrana prepoznaje prepreke kao što je vozilo koje se kreće u istom smjeru ili je zaustavljeno. Do brzine od 30 km/h prepoznaje eventualnu opasnost i automatski aktivira sustav za kočenje, a da vozač ne mora pritisnuti papučicu kočnice, čime se izbjegava sudar ili se smanjuju njegove posljedice zbog smanjene brzine pri udarcu.
Pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, kamera za vožnju unatrag s prikazom slike na 7-inčnom zaslonu i pomoć pri kretanju na uzbrdici (odsada i s ručnim mjenjačem) jednako je tako oprema dostupna s novim DS 3, zbog koje je taj automobil pravi spoj tehnologija u manje od 4 metra duljine.