Nakon nezaboravnog Premacyja i prve generacije Mazde5, treća generacija kompaktnog monovolumena Mazde spremna je za tržišnu bitku.
Bazirana je na platformi Mazde3, a prema riječima Hideki Matsuoke, program menadžera Mazde5, s njome je glavni cilj bio razvitak novog C-MAV automobila koji privlači poglede svojim modernim dizajnom, a ujedno ispunjava sve ekološke norme koje zahtijeva današnje vrijeme.
Nova 'petica' nadalje razvija hvaljenu funkcionalnost Mazde5, praktična bočna klizna vrata, i Karakuri koncepciju sjedenja sa sedam sjedala.
Sve to zapakirano je u privlačan i moderan dizajn koji koristi elemente Mazdinog dizajnerskog jezika Nagare, iznimno je praktičan i doprinosi manjoj potrošnji goriva svojim niskim koeficijentom otpora zraka i optimalnim koeficijentom aerodinamičkog uzgona i vrtloženja.
Mazda5 dolazi s novim 2,0-litrenim DISI benzinskim motorom opremljenim i-stop sustavom i šeststupanjskim ručnim mjenjačem s posebno prilagođenim prijenosnim omjerima.
Ovo je jedan od najštedljivijih i najčišćih C-MAV automobila na tržištu te mu je CO2 emisija u prosjeku manja oko 15% u odnosu na prethodni 2.0 benzinski motor. U ponudi je također i 1.8 benzinac sa šestostupanjskim ručnim mjenjačem.
Na europskom tržištu ovaj Mazdin zanimljivi novitet biti će na raspolaganju na jesen.