Stručnjaci iz Saveznog instituta za istraživanje autocesta proveli su ispitivanja električnog automobila te ga "kritizirali u nekoliko točaka", objavio je njemački list.
"Na primjer, sustav Autopilota ne upozorava vozače kada vozilo dođe u situaciju koju računalo ne može riješiti", citira Spiegel dijelove izvještaja.
Osim toga, senzori automobila ne pokrivaju dovoljno daleko natrag tijekom pretjecanja, dok kočnica u slučaju opasnosti također ne obavlja posao kako treba, navodi se.
Spiegel navodi da je ministar prometa Alexander Dobrindt upoznat s izvještajem, ali nije htio zabraniti prometovanje tom modelu.
Iz njemačkog su ministarstva prometa za Reuters naveli da konačna evaluacija još nije provedena i da su potrebni daljnji testovi.
Iz Tesle opovrgavaju Nijemce
"Mi smo uvijek našim kupcima jasno objašnjavali da je sustav Autopilota pomoć vozaču koja od vozač zahtijeva da je nadgleda cijelo vrijeme", objavili su tim povodom iz Tesle.
Dodaju da sustav također uključuje zaštitu od vozačke pogreške i pogrešnog korištenja te da nisu bili ni svjesni da postoje problemi sa sigurnošću, koji su "jaki kao i kod bilo kojeg drugog automobila na cesti".
Iz Tesle su dodali da je njegov sustav hitnog kočenja "čudo tehnike", najbolji u čitavoj autoindustriji.
Teslin Autopilot, uveden u listopadu prošle godine, dospio je u središte interesa međunarodne javnosti nakon što je u svibnju vozač koji se pouzdao u tehnologiju poginuo u sudaru s kamionom.
Krivo shvaćeni Musk
Osnivač i direkor tvrtke Tesla Elon Musk je ranije ove godine privukao pažnju njemačkih dužnosnika kada je izjavio da je Autopilot još uvijek u beta verziji, što su oni shvatili kao upozorenje da tehnologija još nije spremna za cestu.
Musk je kasnije izjavio da "beta" znači da sustava nije potpuno savršen. Procijenio je da će se to promijeniti kada dostigne milijardu pređenih kilometara u realnim uvjetima. U nedavnom tvitu je Musk otkrio da je sustem skupio ukupno 222 milijuna kilometara na cestama širom svijeta.
Tvrtka Tesla je nedavno poboljšala Autopilot softverskom verzijom 8.0, a nadogradnja je uključivala više upozorenja za vozače, kao i poboljšanje radara za skeniranje ceste.
Autopilot 2.0 ima donosi još više poboljšanja, radara i senzora. Sustav nove generacije ima tri prednje kamere od kojih svaka ima posebne zadatke.
Kada će se naći u upotrebi, još nije poznato iako je Musk najavio "predstavljanje novog proizvoda" za 17. listopada.