Još početkom ove godine na ženevskom auto-showu o QX30-ici se govorilo kao konceptnom modelu, a sada je dio Q30 "entry level" serije. Prijelaz iz koncepta u serijski model s kojim Infiniti namjerava konkurirati Mercedes GLA i BMX X1 modelima prošao je bez značajnijih promjena.
Pritom je vidljivo kako je QX30 mlađi, ali veći brat hatchback Q30 modela. Ovjes je kod QX30-ice podignut za 30 milimetara, promijenjeni su prednji i zadnji branici te još neki detalji, a ostalo je preuzeto od Q30 modela. Reklo bi se, QX30 je Q30 na steroidima. Ustvari je "napumpan" upravo tamo gdje je bilo potrebno kako bi mogao konkurirati sličnim modelima na tržištu.
Kako je Infiniti ustvari luksuzna linija Nissana, ne iznenađuje što će se QX30 proizvoditi u velikoj Nissanovoj tvornici u engleskom Sunderlandu. U ponudi će biti samo model s pogonom na sva četiri kotača.
Što se motora tiče, i oni će biti preuzeti od starijeg brata. Iako još nisu izašli van sa svim tehničkim pojedinostima, pretpostavlja se da će QX30 biti dostupan u dvije verzije - 2,2-litarski dizelaš s 168 KS te 2,0-litarski turbo benzinac s 208 KS. Oba motora će biti uparena sa sedmostupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Prodaja kreće sredinom 2016. godine, a pretpostavlja se kako će cijena biti oko 38.500 eura.
Inače, Infiniti je u prvih 10 mjeseci ove godine prodao 173.000 novih vozila širom svijeta, što je 16 posto bolje od istog razdoblja prošle godine. Pritom je u Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila, prodao 32.000 vozila, što je više nego u cijeloj 2015.
"QX30 crossover se priključuje našoj obitelji u pravo vrijeme kako bi proširio našu ponudu i približio nas novim klijentima širom svijeta", rekao je Roland Krueger, predsjednik Infinitija.
Galerija