Početak proizvodnje predviđen je za studeni ove godine, dok će na hrvatsko tržište stići početkom 2012. Karavan će doći ranije, u drugoj polovici ove godine i proizvodit će se u korejskom Ulsanu.
Inače, oba modela (karavan i sedan) dizajnirana su i konstruirana u R&D centru u Russelsheimu, te su namijenjeni isključivo EU tržištu.
Model Sonata (YF) dostupna na ostalim tržištima nema nikakve veze sa modelom i40 (VF). Za dizajn je zaslužan Thomas Buerkle, koji navodi da se dizajnom sedana i40 odmakao od tipičnog 'trovolumenskog' dizajna, te da je modelu istaknuta sportska, kupeovska linija.
Za hrvatsko tržište logičnije je da prvo bude predstavljena limuzina, a karavan kao derivat, no u Hyundaiju su odlučili napraviti obrnuto zbog veće popularnosti i potražnje karavana u EU u ovom (D) segmentu vozila.
Cijene i paketi opreme za Hrvatsku još nisu definirani, ali su u fazi pripreme, a iz Hyundaija najavljuju kako će i40 u obje verzije biti izuzetno raskošno opremljen.
Čak će biti dostupno grijanje i provjetravanje prednjih i stražnjih sjedala, te grijanje upravljača. U serijsku opremu idu i 9 zračnih jastuka, ESP, VSM (vehicle stability managment), brake assist, lane departure warning, parking assist i još mnogi toga...
Iz Hyundaija obećavaju najvišu razinu komfora u segmentu, zahvaljujući NVH (Noise vibration harness) tehnologiji izrade, te najvećim dimenzijama interijera u klasi (visina, dužina i širina interijera).
Posebna pozornost posvećena je voznim osobinama, odnosno osjećaju za upravljačem. Dakle, faktoru 'driving pleasure' posebno je pridodan fokus prilikom konstrukcije ovjesa i upravljača.
Raspon snage motora je od 115 do 177 KS a ponuda starta s 1.7 CRDi (U2) motorom snage 115 KS sa 260 Nm u rasponu od 1250-2750 o/min (122 gCo2/km).
Slijedeći je isti motor sa 136 KS, 325 Nm pri 2000-2500 o/min (124 Nm), a benzince čine 1.6 GDI sa 135 KS, 164 Nm i potpuno novo razvijeni 2.0 GDI sa 177 KS pri 6.500 o/min i 208 Nm sa samo 156 gCo1/km. Ovaj motor s kojim i40 postiže maksimalnu brzinu 210 uz ubrzanje od 9,7 s u prosjeku troši tek 6,8 litara.
Novi i40 izuzetno je važan za Hyundai u EU, zato su se pri konstruiranju maksimalno potrudili kako bi impresionirali kupce, svakim, i najmanjim detaljem. Hyundai i40 predstavlja 'next step' u evoluciji marke Hyundai.