Što je najbolje, svaki od 375 primjeraka je različiti, svaki je napravljen po željama budućih vlasnika. MSO ((McLaren Special Operations) odjel u McLarenu je nakon završetka rada objavio fotografije prvog, sivog, P1 modela, zadnjeg u narančastoj boji, ali i nekoliko modela koje su napravili u međuvremenu.


Zahvaljujući efektnoj promotivnoj kampanji McLaren je prodao svih 375 primjeraka njihovog prvog produkcijskog superautomobila i prije početka proizvodnje. Hibridni P1 model je brzo postao poznat kao jedan od "svetog trojstva" u kategoriji superautomobila, zajedno s Ferrari LeFerrari i Porsche 918 Spyder modelima.
McLaren je ovom prilikom objavio i zanimljive brojke koje se tiču same proizvodnje P1-ice. Sastavljanje svakog primjerka je trajalo 17 dana. Za to vrijeme na njemu je radilo 105 osoba različitih vještina. Proces proizvodnje svih elemenata automobila trajao je 800 sati, a zbog specifičnih zahtjeva oko boje karoserije, proces lakiranja pojedinih primjeraka trajao je čak 5 dana.


Osim 375 prodanih primjeraka, u McLarenu su napravili i 18 protipova koji su korištei za testiranja i tri predprodukcija modela. Za potrebe testiranja prototipovi su napravili 620.000 kilometara u različitim klimatskim uvjetima. Više od 33 posto spomenute kilometraže odrađeno je na trkaćim stazama širom svijeta.
Što se tiče vlasničke strukture, od 375 primjeraka 34 posto vlasnike je pronašlo u Sjevernoj i Južnoj Americi, 26 posto je završilo u europskim garažama, 13 posto u Africi i na Bliskom istoku te 27 posto u azijskim pacifičkim zemljama.