Da bi se osvojili i zadovoljili različiti klijenti, čija su se očekivanja podosta promijenila, pomlađivanje jednostavno više nije dovoljno. Projekt 'A9' ima najambiciozniji popis ciljeva ikad postavljen od Peugeota da bi se proizvelo vozilo koje predstavlja pravi generacijski skok. Peugeot se nije ustručavao izmijeniti neke principe, u želji da ponovo osmisli kodove koji su donijeli uspjeh zvijezda poput 205, 206 i 207.
arti-201104200747006Nova francuska senzacija, Peugeot 208, u sebi nosi naznake okretnosti i efikasnosti. U njegovu razvoju inženjeri su imali zahtjevan posao koji su položili s odličnim. Naime, sukladno aktualnim trendovima downsizinga, automobil je lakši od prethodnika i do 173 kilograma. Tako je Peugeot 208 ponovno vratio svoju klasu na vage koje mjere mase manje od tone - uvodni model težak je svega 975 kg.
Bitan je i faktor aerodinamike (Cx od 0,29,), a ujedno je i vrlo kompaktan (-7 cm u dužinu, - 1 cm u visinu). Ove prednosti su dodatno naglašene lagano povećanom prostornošću, s većim prostorom kod stražnjih sjedala (+ 5 cm za koljena) i prtljažnikom koji je povećan za 15 litara.
Nova prednja maska, stražnji farovi u obliku bumeranga...
Prema riječima Christophea Clocharda, voditelja projekta, željeli su stvoriti automobil koji će biti veći iznutra nego izvana. Dvije izvedbe su vrlo različite, a zajednički nazivnik im je novi stilski izražaj Peugeota. Potpuno nova prednja maska, svjetla, stražnji farovi u obliku bumeranga..., svaki detalj je osmišljen u potpunom skladu s oblikom vozila. U unutrašnjosti se nastavlja stilska inovacija, prisutna i izvana. Vozačka pozicija je u cijelosti ponovno osmišljena da bi postala potpuno intuitivna i evidentna. Volan je smanjenih dimenzija, a tu su i 'head-up' display i veliki 'touch screen' ekran. Ova cjelina doprinosi praktičnosti, sigurnosti, kvalitetnom i čistom unutarnjem dizajnu i osjećaju u vožnji.
Peugeot radi aute od 'zelenih' materijala
arti-201102220905006Emitirajući u prosjeku 34 g/km CO2 manje u odnosu na 207, 208 se pozicionira kao lider u svom segmentu. Tehnologija motora zadnje generacije i generalizacija sistema mikro hibrida e-HDi, dodatak su na uštede u masi i aerodinamičnosti vozila. S pet motora, od kojih su četiri opremljena Stop & Start sistemom nove generacije (e-HDi), ponuda dizela počinje sa 87 g/km CO2, ili 3,4 l /100 km i nikad ne prelazi 99 grama!
208 dolazi s novim benzinskim motorima s tri cilindra 1.0 i 1.2 l VTi, izrazito učinkovitim, s ponudom koja počinje od 99 g/km CO2, ili 4,3 l /100 km. 208 se tu ne zaustavlja. S 25 posto 'zelenih materijala' (recikliranih ili prirodnog porijekla) koji čine njegovu polimernu masu, on prelazi u novu etapu u pogledu eko-koncepcije. Prvi put na svijetu, stražnji branik i grupa moto-ventilatora su u potpunosti izrađeni od ovih materijala.
Peugeot 208 na tržištu će se naći s prvim danima proljeća.
Vezani članci:
arti-201104200747006 arti-201102220905006