Umjesto toga, posao vozača će odraditi hrpa senzora i dva računala. Audijev partneri u ovom istraživanju su Dynamic Design Lab na Sveučilištu Stanford (DSL) i Electronics Research Lab (ERL) u Palo Altu u Kaliforniji, koji je dio grupe Volkswagen.
Audi TTS već serijski ima sve predispozicije za ovaj eksperiment jer ga njegova elektronska papučica gasa i mjenjač s dvostrukom spojkom čine idealnim za automatizaciju.
U prtljažniku su dva računala u rangu prosječnog laptopa. Jedno je odgovorno za sigurnosne algoritme, dok se drugo bavi algoritmima za upravljanje automobilom. GPS sustav pomaže da vozilo ne odstupa s idealne linije vožnje.
Dizajn posebnog Audija TTS podsjeća na tradiciju Audija na brdskim utrkama, a s druge strane, naglašava posebnu poziciju vozila visoke tehnologije.
Topografski logo Pikes Peak je naslikan na automobilu kao velika četiri Audijeva prstena na krovu. S time odaju homage legendarnom modelu Sport Quattro S1 koji je dominirao trkaćim stazama pred 25 godina.
'Bezvozački' TTS sada prolazi kroz različite faze. Prvo, istraživači projekta na stazi Pikes Peak prikupljaju podatke. Zatim će srpanj i kolovoz koristiti za testove, a u rujnu TTS samostalnu vozi utrku Pikes Peak, gdje će sjedalo vozača ostati prazno. Audi namjerava da TTS odvozi ovu stazu brzo, kao da je za upravljačem vozač utrka.
Iz sigurnosnih razloga utrka neće biti otvorena za javnost. Start kultnog Pikes Peaka smješten je na 2862 metra nadmorske visine, a cilj na 4300 metara, visinska razlika je 1400 metara. Dužina staze je 20 kilometara, a ukupan broj zavoja je 156.
Staza započinje vrlo brzim prvim dijelom, slijedi složeni i zavojiti središnji dio te pustinjska završnica nakon 3600 metara nad morem. Podloga je dijelom makadam dijelom asfalt, a kako nema zaštitnih ograda greške u vožnji se ne opraštaju. Prosječni nagib je sedam stupnjeva.
U studenom 2010. ovaj će automobil na slanom jezeru El Mirage u južnoj Kaliforniji pokušati postavio svjetski rekord i ući u Guinnessovu knjigu kao najbrži automobil bez vozača na svijetu.