Novi NSX pokreće hibridni pogonski sklop, u čijem središtu je 3,5-litreni biturbo V6 benzinac snage 373 kW, odnosno 507 KS te najvećeg okretnog momenta od 550 Nm. Motor će se zavrtjeti do 7500 o/min, a pomagat će mu tri električna motora.
Prvi motor ima 35 kW, odnosno 48 KS, smješten je iz benzinskog motora. Iza njega je automatski mjenjač s devet brzina i dvije spojke. Ovaj motor pomaže benzinu u pokretanju stražnje osovine.
Ostala dva električna motora nalaze se na prednjoj osovini, imaju 38 KS i najveći okretni moment od 73 Nm. Ova twin motor pogonska jedinica energiju crpi iz ion litijskih baterija smještenih između motora i sjedala.
Kad se sve zborji, snaga pogonskog sklopa iznosi 427 kW, odnosno 580 KS, uz najveći okretni moment od 644 Nm. Iako novi NSX ima 1725 kilograma, do stotke će stići za, tvrde u Acuri, tri sekunde. Najveća brzina japanskog superautomobila je 307 km/h.
Iako je konceptni model NSX-a predstavljen još početkom 2012. godine, iako nije bilo prevelikih odmaka od originalnog dizajna, kritičari i publika podjednako su oduševljeni ovom jurilicom, koja ima napredni SH-AWD pogon na sva četiri kotača.
Isporuka prvih modela kreće na porljeće 2016. godine, i to za početak samo za američko tržište, gdje će početna cijena biti oko 155,000 dolara.