BMW-OVA OFENZIVA JE U TIJEKU: U sljedeće dvije godine Bavarci će ponuditi 40 novih i osvježenih modela

Image
Foto: BMW
28.3.2017.
11:28
BMW
VOYO logo

Ovaj napad na tržište već je započeo lansiranjem nove serije 5, a iz tvrtke su poručili da će poseban naglasak staviti na premium segment u kojem se pomoću novih modela nadaju do 2020. godine ostvariti značajan rast. Jedan od njih trebao bi se naći na tržištu već 2018., a riječ je o modelu X7.

Čini se da će se ova ofenziva, potvrdio je to u razgovoru za Car and DriverIan Robertson, prvi čovjek BMW-a za prodaju i marketing, negativno odraziti na pojedine modele coupea i kabrioleta čija bi proizvodnja uskoro mogla završiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istovremeno, BMW nastavlja elektrifikaciju svojih automobila s planom da već u ovoj godini prodaju više od 100,000 primjeraka ovakvih vozila, što bi bilo na tragu rasta ostvarenog u 2016. Tada je proizvođač sa sjedištem u Münchenu udvostručio prodaju električnih vozila u odnosu na godinu ranije, odnosno premašio brojku od 62,000 prodanih. Do sredine 2017. BMW će u ponudi imati osam plug-in modela.

"Električni Mini i BMW X3 označit će početak drugog vala elektrifikacije BMW grupe", potvrdio je predsjednik tvrtke Harald Krüger, zadovoljan što sedmu uzastopnu godinu BMW ostvaruje rekordnu dobit.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo