Ovaj napad na tržište već je započeo lansiranjem nove serije 5, a iz tvrtke su poručili da će poseban naglasak staviti na premium segment u kojem se pomoću novih modela nadaju do 2020. godine ostvariti značajan rast. Jedan od njih trebao bi se naći na tržištu već 2018., a riječ je o modelu X7.
Čini se da će se ova ofenziva, potvrdio je to u razgovoru za Car and DriverIan Robertson, prvi čovjek BMW-a za prodaju i marketing, negativno odraziti na pojedine modele coupea i kabrioleta čija bi proizvodnja uskoro mogla završiti.
Istovremeno, BMW nastavlja elektrifikaciju svojih automobila s planom da već u ovoj godini prodaju više od 100,000 primjeraka ovakvih vozila, što bi bilo na tragu rasta ostvarenog u 2016. Tada je proizvođač sa sjedištem u Münchenu udvostručio prodaju električnih vozila u odnosu na godinu ranije, odnosno premašio brojku od 62,000 prodanih. Do sredine 2017. BMW će u ponudi imati osam plug-in modela.
"Električni Mini i BMW X3 označit će početak drugog vala elektrifikacije BMW grupe", potvrdio je predsjednik tvrtke Harald Krüger, zadovoljan što sedmu uzastopnu godinu BMW ostvaruje rekordnu dobit.