Sukus je to plana kojeg je Müller predstavio u razgovoru za njemačke novine Frankfurter Allgemeine Zeitung. Naglasio je kako interne istrage još uvijek traju, a dosad je otkriveno tek nekoliko zaposlenika umiješanih u Dieselgate. Pritom je negirao bilo kakvu umiješanost bivšeg generalnog direktora Martina Winterkorna. Uglavnom, mnogi još ne spavaju mirno, iz VW-a je naglašeno kako će ići do kraja u potrazi za odgovornima. A ni ostalima nije svejedno jer je Müller najavio promjene koje će biti bolne, ali nužne.
"Sve investicije koje nisu apsolutno potrebne bit će odgođene ili ćemo odustati od njih. Radimo intenzivno na tehničkom rješenju, tvrtka će učiniti sve u svojoj moći kako bi sačuvala posao", rekao je Müller.
Dieselgate zahvaća 11 milijuna vozila širom svijeta, od čega ih je čak 8 milijuna prodano u EU. Neki od njih će morati do ovlaštenog servisa, gdje će riješiti problem emisije štetnih plinova nadogradnjom softwarea, a veći dio će morati ostaviti auto na popravku i zamjeni određenih dijelova motora.
Pričao je Müller i o budućnosti VW koncerna, kojeg vidi kao manjeg i decentraliziranog. Ako se žele vratiti na staze stare slave u VW umjesto na revoluciju moraju misliti na evoluciju, poručio je Müller.
"Ova kriza nam daje priliku za remontom Volkwagenovih struktura. Želimo mršaviju tvrtku, više decentraliziranu, želimo brandovima dati više odgovornosti", kaže Müller.