Cilj ovog vozila, koje 1,6 km prelazi u 3 sekundi, što ga čini bržim od metka, ustvari je zainteresirati i inspirirati buduće generacije znanstvenika i inženjera. Svoj prvi javni nastup Bloodhound SSC će imati narednog Uskrsa kada će se u u britanskog Newquayu obaviti testiranje do brzine od preko 320 km/h. Potom će se u drugom testiranju u kolovozu u Južnoafričkoj Republici pokušati oboriti trenutni svjetski kopneni rekord od 1228 km/h. Na temelju rezultata iz ova dva testiranja stručnjaci uključeni u Bloodhound projekt dodatno će prilagoditi SSC koji će 2017. napasti granicu od 1000 milja na sat, odnosno 1609 km/h.
Ova hibridna raketa na kotačima je dugačka 13,5 metara, a primarno je pokreće Rolls-Royce EJ200 mlazni motor preuzet iz Eurofighter Typhoona. Taj motor trebao bi biti dovoljan da SSC ubrza do oko 1046 km/h, a kada dostigne tu brzinu dodatno ubrzanje bi trebala omogućiti hibridna raketa koja radi u suradnji s jaguarovim 5,0-litrenim V8 kompresorskim pogonskim strojem čiji je zadatak isporučivati 40 litara pogonskog goriva u sekundi.
Ukupna snaga ovog pogonskog sklopa iznosi 99,291 kW, odnosno 134,937 KS, što bi trebalo biti dovoljno da ovo vozilo dosegne 1609 km/h za 55 sekundi. Sve skupa, uključujući i usporavanje, trebalo bi biti gotovo u manje od dvije minute.
Upravljanje SSC-a povjereno je Andyju Greenu, trenutnom vlasniku naslova najbržeg čovjeka na kopnu. Naime, upravo je Green 1997. postavio još uvijek važeći kopneni rekord od 1228 km/h s modelom Trust SSC.