Je li vam se ikada dogodilo da ste natočili gorivo, i onda shvatili da ste zaboravili novčanik? Događa se, a Revija HAK provjerila je što se događa u ovakvim situacijama.
"Zaboravljena kartica ili novac je neugodna situacija za svakog kupca. Iako takve situacije nisu svakodnevne, INA kao kompanija vodi računa o svojim kupcima te u takvim situacijama nastoji kroz dijalog s kupcem pronaći obostrano zadovoljavajuće rješenje kako bi račun bio podmiren, a kupac imao što manje neugodnosti", kazali su iz INA-e na njihov upit.
Lako pronađu one koji bježe
Također, provjerili su događa li se zadnjih mjeseci otkako su porasle cijene goriva da ljudi natoče gorivo te pobjegnu.
Iz INA-e su odgovorili da na njihovim maloprodajnim mjestima posebnu pažnju posvećuju sigurnosti. "Sustav videonadzora, uz ostale mjere tehničke i mehaničke zaštite, implementiran je na Ininim lokacijama s ciljem zaštite objekta, radnika i posjetitelja. U slučaju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovarajuće postupke u suradnji s nadležnim institucijama te INA to i čini kada je to nužno. Također, skrećemo pažnju kupcima da ne nasjedaju na dezinformacije koje se posljednjih mjeseci povremeno šire u javnosti, a u kojima se tvrdi da je moguće ne platiti utočeno gorivo, već samo manju kaznu za neplaćanje računa, jer takve tvrdnje nisu istinite", pojasnili su.