Može li benzinac trošiti ispod 6 litara? Može, ako mu u tome pomaže baterija, a jedan takav model automobila nedavno smo testirali u rubrici „Ženski kut“. Na test nam je stigao Renault Captur Hybrid, sjajni obiteljski crossover čija se baterija sama puni tijekom vožnje.
Renault Captur predstavljen je 2013. godine te je jedan od začetnika ove vrste vozila koja su sve popularnija u Europi. Na test nam je stigla druga generacija ovog modela, a Captur je do sada prodan u preko 1,5 milijuna primjeraka.
Dizajnerski je ovaj model privlačan zbog dvobojne karoserije, a nama je na test došao u plavo-crnoj kombinaciji te s najvišim paketom opreme, RS, koja se izvana može prepoznati po većim felgama te kromiranim detaljima. Fora su i prednja i stražnja svjetla, izvedena u obliku slova C.
Crveni detalji i karbon
Kako izvana, RS oprema ističe ovaj automobil i iznutra. Ono što možda najviše upada u oko su crveni detalji na kokpitu te šavovi na sjedalima, tu je i prepoznatljiv rupičasti volan, ali i imitacija karbona koja se nalazi na kokpitu.
Renault ima super foru s grafikama „malih autića“, koji se nalazi na vozačevom displeju te radi sve što i pravi, „veliki“ auto. I u našem testnom Capturu imali smo „mali autić“, naravno plave boje, što je jako efektno i fora za praćenje svega što se s vašim automobilom događa u vožnji te prije i nakon vožnje. Na vozačevom displeju prikazani su još neki podaci kao primjerice količina goriva, stanje baterije, a u sredini su i brzinomjer te potencijometar.
Vozačev ekran nudi pregršt informacija, a moguće ga je i personalizirati
Vozačima je na raspolaganju i glavni ekran dimenzija 9,3 inča, koji je postavljen okomito. Jako zgodna stvar kod njegove navigacije, koja se nalazi na glavnom ekranu je i to što navigacija pokazuje gdje su vam benzinske postaje, ali i koje su cijene goriva na pojedinim postajama.
Kokpitom dominira glavni ekran koji je okrenut okomito poput tableta
U sredini, između vozača i suvozača, smještena je ručica mjenjača, ali i nekoliko zanimljivih pretinaca smještenih iznad mjenjača, ali i ispod mjenjača, a gdje možete odložiti svoje stvari ili pametne telefone.
Automatski mjenjač je pomalo neobičnog oblika
Prostora po potrebi
Stražnja klupa je povišena, a putnici će tamo moći uživati u ugodnom putovanju. Da bi im bilo još i ugodnije, na raspolaganju su im i USB priključci za punjenje telefona.
Stražnja klupa nudi dovoljno mjesta, a tu su i USB priključci za punjenje
Crveni detalji vidljivi su i na sigurnosnim pojasevima
Prtljažnik je dimenzija 444 litara te ima dvije dimenzije. Želite li nešto više prostora u prtljažniku, možete ga dobiti tako da pogurnete stražnju klupu, a zapremnina prtljažnika tada je 536 litara. Spustite li stražnju klupu, prostora tada ima 1334 litara, a super stvar je što ćete dobiti ravan pod što je svakako jako praktično za prevoženje stvari.
Prtljažnik je veličine 444 litara
Obiteljski automobili moraju biti sigurni, pa ćete i u ovom modelu pronaći hrpu sigurnosne opreme kao što je adaptivni tempomat, praćenje trake u kojoj vozite, održavanje udaljenosti,.. Ako zatreba, Captur će vam i sam prikočiti, ali i sam parkirati zahvaljujući opciji Easypark. Opremljen je i kamerama koje se nalaze sa svih strana, meni se osobno posebno svidjela ona kamera sa strane koja služi da ne oštetite njegove lijepe felge na rinzolu.
RS Line oprema dolazi s aluminijskim naplatcima veličine 18 inča
U vožnji je pregledan, sjedi se nešto povišenije, a zbog težine baterije te velikih felgi, ovjes na ovom modelu tvrđi je nego kod običnog Captura. Auto ima i super opciju vožnje na jednoj pedali, pa kada ubacite mjenjač u slovo „B“, pri manjim brzinama gotovo i da nećete morati kočiti, već će auto kočiti sam kada vi pustite gas. Zbog baterije koju ima, Captur je zapravo jako mali potrošač, iako je auto velik. Nama je na testu trošio 5,5 litara što je i više nego prihvatljivo za jedan crossover.
Fin i opušten
Naš testni model pokretalo je 140 konja, no iako auto ima dosta snage za povući, nije baš za neku „jurnjavu“ već za finu i opuštenu vožnju. U RS opremi auto djeluje jako moćno, pomalo i agresivno, no zahvaljujući hibridnoj tehnologiji jako je uglađen i tih te ga u gradu gotovo nećete čuti.
Idealan je za gradsku vožnju gdje većinu vremena vozi na bateriju, a bateriju koristi i pri većim brzinama za održavanje tempa. Captur je zbog baterije izrazito startan, s njime ćete uvijek biti prvi na semaforu, a iako nosi oznaku RS, nije prevelik ljubitelj zavoja.
RS oznake vidljive su diljem unutrašnjosti
Ovakav je automobil idealan za ljude koji većinu svog vremena provode u gradu, a nemaju mogućnosti niti mjesta imati plug-in hibrid ili potpuno električni automobil kod kojih bateriju punite na kablove.
Okretan, pregledan, praktičan, siguran, tih i mali potrošač…što još poželjeti od automobila? Upravo je takav Renault Captur Hybrid, koji je mamio poglede gdje god da sam se našla s ovim automobilom. S kime god da sam razgovarala i tko god da je vidio ovaj automobil, a posebice prijatelji i poznanici koji imaju djecu, hvalili su njegov izgled te se auto svima jako svidio.
Sjedala su kombinacija alkantare i kože
Meni je, priznat ću vam, bio bolji od njegovog brata kojeg smo nedavno testirali. U ovom hibridnom izdanju, Captur je uglađeniji i galantniji, a zbog automatskog mjenjača i puno jednostavniji za vožnju po gradu gdje često upadamo u jutarnje ili popodnevne gužve.
Stražnja kamera je sakrivena u Renaultovom logu
Početna cijena kreće mu od 149.900,00 kuna, a naš testni model košta 226.683,95 kuna. Za taj novac, dobit ćete jako lijep i siguran obiteljski auto koji će vas odlično služiti u svakoj prilici…
Specifikacije
Renault Captur RS Line E-Tech 140 Hybrid
Paket opreme: RS Line
Motor: Benzinski + elektro, 4 cilindra, 1598 cm3
Pogon: Prednji
Snaga: 140 KS
Okretni moment: 144 Nm
Ubrzanje 0-100: 10,6 sek
Maksimalna brzina: 170 km/h
Mjenjač: Automatski , 6-stupnjeva
Prosječna potrošnja na testu: 5,5 l/100km
CO2: 114 g/km
Cijena osnovnog modela: 153.900 kuna
Cijena testnog modela: 226.683,95 kuna.
Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.