Predsjednik Uprave Agroduhana, Tomislav Tomić (HDZ), u slobodno vrijeme se vozi u Volkswagen Polu iz 2007., vrijednom 30.000 kuna, a ore u traktorima Ursus 6314 i Zetor 6211 koji zajedno vrijede 150.000 kuna
Pogledajte što voze direktori državnih firmi: Obožavaju ploviti i orati, a jedan HDZ-ovac leti svojim avionom
Direktor Pomorskog centra za elektroniku, Branko Lubina (HDZ), vozi skromnu Volkswagen Boru iz 2003. koju cijeni na 20.000 kuna, dok njegova supruga posjeduje 85.000 kuna vrijedan Mercedes B220d iz 2013. godine
Sada već bivša ravnateljica Državnih nekretnina Renata Sabo poznata iz afere Frka nema vlastiti automobil no zato vjerojatno od izvanbračnog druga posudi Audi A6 iz 2017. koji vrijedi 230.000 kuna
Predsjednica Uprave Pleter usluga, Martina Puljić, također nema vlastiti automobil pa mora posuđivati od bračnog druga, i to Mercedes E220d iz 2016. vrijedan 200.000 kuna
Predsjednik Uprave Adriatic Croatia International Cluba, Kristijan Pavić (HDZ), u vrijeme kada obavlja "zemljane" poslove posuđuje od supruge Audi A3 iz 2014. vrijedan 100.000. No za dulja putovanja vjerojatno koristi svoj privatni zrakoplov. Da, dobro ste pročitali, Pavić u svojoj garaži drži ni manje ni više nego zrakoplov, a riječ je o modelu Piper PA-28 iz 1979. godine. Iako više od 30 godina star zrakoplov i dalje vrijedi 262.500 kuna.
Predsjednik Uprave HEP-a, Frane Barbarić (HDZ), i dalje vjeruje vozilima s fosilnim gorivima. Tako u svom raznovrsnom voznom parku drži Mitsubishi Pajero iz 2007. vrijedan 110.000 kuna. Barbarić u vožnji voli osjetiti i vjetar te tako posjeduje kabrio Peugeot 306 CC iz 1995. godine kojeg cijeni na tek 10.000 kuna, što je manje i od skutera kojeg posjeduje, Piaggia iz 2018. koji pak vrijedi 19.000 kuna
Predsjednik Uprave Plinacro, Ivica Arar, nema vlastiti automobil pa vjerojatno posuđuje od supruge Audi iz 2020. godine vrijedan 190.000. O kojem je modelu Audija riječ, nije naveo
Direktor HŽ Putničkog prijevoza, Željko Ukić (HDZ), vjerojatno smatra da je teret lakše prevoziti kamionom nego vlakom. Zato u svom vlasništvu ima Mercedesov kamion iz 1986. godine kojeg cijeni na tek 10.000 kuna. Ni njegov automobil nije puno veće vrijednosti jer se radi o 18.000 kuna vrijednom VW Passatu iz 2002. Ako Ukiću pak cijeli teret ne stane u kamion, onda može od supruge posuditi auto-prikolicu vrijednu 3.000 kuna
Njegov kolega, direktor tvrtka HŽ Cargo Dragan Marčinko, ne može se pohvaliti svojim voznim parkom pa stoga vjerojatno isto od supruge posuđuje Volkswagen Tiguan iz 2016. vrijedan 75.000 kuna
Najskuplji vozni park od svih državnih direktora ima njihov treći kolega, predsjednik Uprave HŽ Infrastruktura Ivan Kršić (HDZ), koji posjeduje gliser marke Nuova Jolly iz 2020., vrijedan 530.000 kuna. S obzirom da gliser ne može vući sa službenim Passatom, Kršić u tu svrhu koristi svoju Toyotu Hilux iz 2018. koju cijeni na 180.000 kuna. Dodajmo i kako njegova supruga posjeduje Mazdu 6 iz 2014. koja vrijedi 70.000 kuna
Direktor Zračne luke Split, Lukša Novak (HDZ), nema vlastiti automobil, ali zato ima gumenjak za plovidbu iz 2003. kojeg cijeni na 30.000 kuna. Kada treba prijevoz kopnom onda pretpostavljamo da od supruge posudi Subaru XV iz 2016. koji vrijedi 120.000 kuna
Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta (HAC), Boris Huzjan (HDZ), našim autocestama "krstari" u BMW-u 320d iz 2018. kojeg je procijenio vrlo precizno na 232.339,29 kuna. No Huzjan krstari i našim morem i to u čamcu Ranieri 24 iz 2011. kojeg pak cijeni na 223.500 kuna. Kada ne putuje morem ili autocestom, za kraće relacije, vjerojatno koristi električni skuter LUQI iz 2020. koji vrijedi 12.000 kuna. Dodajmo da i njegova supruga posjeduje VW Golf iz 2010. u vrijednosti od 45.000 kuna
Direktor tvrtke Plovput, Mate Perišić (HDZ), očito je veliki ljubitelj bavarske marke BMW jer u svojoj garaži ima dva primjerka te marke. On osobno vozi BMW Coupe D, koji je to točno model nije nam poznato. Ono što znamo jest da je riječ o modelu iz 2008. godine koji vrijedi 165.000 kuna. Njegova supruga pak posjeduje BMW 318d iz 2009. koji vrijedi 66.000 kuna. Perišić je vlasnik i glisera Windy iz 1995. kojeg cijeni na 262.500 kuna
Za kraj smo ostavili direktora s najvišom plaćom, predsjednika Uprave Hrvatske poštanske banke (HPB), Marka Badurinu koji ima neto plaću od 52.276 kuna. Za svoja primanja vozi relativno skromni Mercedes CLA iz 2015. godine kojeg je procijenio na 150.000 kuna
Direktori i predsjednici Uprava trgovačkih društva u vlasništvu države u pravilu imaju veću plaću i od premijera. No nakon što smo nedavno pročešljali njihove plaće, sad je na red došao njihov privatni vozni park. Podsjetimo, svi oni imaju službeni automobil na raspolaganju pa mnogi ni nemaju privatni automobil, ili on često glasi na bračnog druga. No, ako im ne treba privatni automobil onda im trebaju brodovi, čamci, traktori, pa čak i kamioni i avioni. Stoga vam ovdje donosimo njihov privatni vozni park, uz podsjetnik da se ne radi o njihovim vozilima nego slike predstavljaju samo marku i model.