Mate Rimac objavio je na YouTubeu video koji prikazuje što trenutno može njegov C_Two na staroj avionskoj pisti u Velikoj Gorici. No, Rimac u videu ističe kako automobil, što se tiče isporuke maksimalne snage, još nije na 100 posto, odnosno da su na nekih 85 do 90 posto, a u idućim tjednima planiraju doći do maksimalnih 100. Također, Rimac je otkrio kako će uskoro C_Two dobiti i novo ime.
Potpuno homologirani prototip za cestu testiran je u vožnji na četvrt milje gdje je uspio ispuniti zadaću, odnosno postići brzinu od 251,2 kilometra na sat za 8,95 sekundi, čime je zapravo postao serijski automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu, prestigavši Bugattija.
Od 0 do 100 km/h za 2,3 sekunde, ali Rimac nije zadovoljan
Što je najbolje, Rimac kaže kako je ubrzanje do 100 kilometara na sat za 2,33 sekunde koje je postigao "prilično loše", s obzirom na to da nisu još na 100 posto. Naime, kad se sve posloži do kraja, serijski model će od 0 do 100 doći za 1,85 sekundi, a maksimalna brzina će mu biti 412 km/h zahvaljujući ogromnih 1914 konjskih snaga (1.408 kilovata) i 2396 kilograma okretnog momenta.
Porsche Taycan Turbo S nije imao šanse
Da sve bude uzbudljivije, na pistu je stigao i jedan Porsche Taycan Turbo S radi utrke s Rimčevim C_Two.
Unatoč Rimčevoj relativno sporoj reakciji na startu, njegov prototip ipak je to uspio nadoknaditi i s lakoćom odnijeti pobjedu, prešavši 400 metara za samo 8,94 sekundi brzinom od 256,2 km/h.
Uostalom, pogledajte sami kako je to izgledalo: