Baš kao što je to bio slučaj i u prošloj generaciji, Insignia će biti dostupna u verziji za one željne avanture kao 'all-rounder', što znači i da će imati sve ono čime se ponose Grand Sport i Sports Tourer, ali dodatnih 20 mm povišenosti od tla, inovativni pogon na sva četiri kotača sa vektoriranjem okretnog momenta i novi stražnji ovjes nude odlične razloge da se skrene s asfaltiranog puta.
Prostranija i lakša u odnosu na prošli model, Insignia Country Tourer stiže i s mnoštvo tehnoloških noviteta, a sve može biti podignuto i na razinu više zahvaljujući individualizaciji kroz Opel Exclusive koncept.
Promjena ima i ispod poklopca motora gdje se krije novi vrh dizelske ponude kojeg će biti moguće upariti s novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a svakako valja spomenuti i sustav stabilizacije vozila koji više okretnog momenta šalje na vanjski stražnji kotač u zavojima pri velikim brzinama. Pritom se sve događa u djeliću sekunde i bez intervencije vozača.
Unaprijeđeno je i FlexRide postolje koje automobil prebacuje u optimalan način ponašanja u vožnji ovisno o situaciji, odnosno usavršeno je prilagođavanje vozila u režimima vožnje (Standard, Sport, Tour).
Zapremnina prtljažnog prostora iznosi 1665 litara (130 litara više u odnosu na izlazni model), a krovne nosače moguće je opteretiti sa dodatnih 100 kilograma tereta. Moderna tehnologija i sustavi pomoći u vožnji se podrazumijevaju i Insignia Country Tourer je njima i nakrcana. IntelliLux LED® i Opel LED® matrix svjetla, head up zaslon, kamera koja snima puni kut, ACC s automatskim kočenjem u slučaju opasnosti, sustav zadržavanja u voznoj traci, moderna povezivost sa pametnim telefonima koji se mogu i bežično puniti..., samo su neki od njih.
Opel će narudžbe za Insigniju Country Tourer početi primati već u lipnju, dok će u prodajne salone stići ubrzo nakon frankfurtske premijere.