Uz iznimnu mogućnost individualizacije novi T-Roc inovativno je digitaliziran, savršeno umrežen, s najsuvremenijim sustavima potpore, dinamičnim motorima te prije svega sa suvremenim, izražajnim dizajnom. Prema navodima proizvođača jednako bi se T-Roc trebao snalaziti u urbanom svijetu kao i na neprohodnim terenima.
Sa svojim paketom opreme, sigurni su u Volkswagenu, ovaj model predstavljen kao atletski i sportski izvana i iznimno funkcionalan u svoju unutrašnjosti, podjednako će biti atraktivan kupcima svih dobnih skupina. Može se izabrati s pogonom na prednjima ili na svim kotačima.
Na MQB platformi
Stil ovoga novog vozila s pet sjedala tvori čak nekoliko elemenata dizajna: to su u prednjem dijelu široka rešetka hladnjaka s integriranim dvostrukim glavnim svjetlima i pomaknuta signatura svjetala, koje T-Roc čine prepoznatljivim čak i tijekom noćne vožnje. Izvedba linija produžene siluete s druge je strane karakterizirana posebno markantnim kromiranim elementom koji se proteže od A stupova preko cjelokupne bočne krovne linije sve do C stupa te formalno podsjeća na coupé. Izgled offroad vozila dodatno pojačavaju tamni plastični elementi koji se protežu oko cjelokupnog vozila te štite karoseriju u području kućišta kotača, bočnih pragova te prednjeg i stražnjeg dijela vozila.
Što se interijera tiče, prilagođen je on dizajnu eksterijera i predstavlja se s robusnim SUV karakterom te suvremenom obradom površina. Zajedno s Active Info Displayem i dotičnim infotainment sustavom nastaje novo, digitalno i interaktivno područje kokpita. Preko smartphonea i Volkswagen Car-Neta može se koristiti širok spektar online usluga i aplikacija te povezati telefon odnosno medijateka.
Volkswagen k tomu i novom modelu T-Roc nudi paket usluga „Security & Service“ (između ostaloga s „uslugom poziva u nuždi“, „automatskom obaviješću o sudaru“ i „pozivom za pomoć na cesti“). Novi T-Roc nalazi se u segmentu ispod Tiguana te se, baš poput modela Tiguan i Atlas/Teramont, temelji na modularnom poprečnom sustavu (MQB).
Visokotehnološki sustavi
Ako je zauzeto svih pet sjedala, pri utovaru prtljage do gornjeg dijela naslona stražnjih sjedala nastaje volumen prtljažnika od 445 litara. Naslon stražnjih sjedala može se dijeliti i preklapati u omjeru od 60/40, čime nastaje volumen utovara od čak 1290 litara.
Galerija
Osnovna verzija modela T-Roc također je opremljena visokotehnološkim sustavima kao što su sustav nadzora okoline „Front Assist“ sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom prepoznavanja pješaka, multikolizijska kočnica i potpora zadržavanja vozila na voznom traku „Lane Assist“.
Detalji kao što su klima-uređaj, infotainment sustav „Composition Colour“, LED stražnja svjetla, vizualna zaštita podvozja (u crnoj boji) i LED svjetla za dnevnu vožnju u braniku također čine dio osnovne opreme. Volkswagen će ovaj novi crossover nuditi na temelju osnovne varijante opreme T-Roc. K tomu su s varijantama „Sport“ i „Style“ dostupne još dvije jednakovrijedne linije opreme više kategorije kako bi se T-Roc mogao individualizirati u što većoj mjeri. I dok T-Roc „Style“ karakteriziraju ekskluzivni detalji poput ukrasnih obloga unutrašnjosti dostupnih u četirima bojama, kod varijante T-Roc „Sport“ u središtu su pozornosti sportske značajke poput serijskih sportskih komfornih sjedala.
Tri TDI i tri TSI motora
Serijski su za sve modele T-Roc dostupne značajke kao što su multikolizijska kočnica, aktivna potpora zadržavanja vozila na voznom traku „Lane Assist“ i sustav nadzora okoline „Front Assist“ sa sustavom prepoznavanja pješaka i City funkcijom kočenja u nuždi. Opcijski je za ovaj SUV dostupno deset dodatnih sustava potpore. Oni su između ostaloga automatska regulacija razmaka „ACC“, kamera za vožnju unatrag „Rear View“, potpora pri promjeni voznog traka uključujući potporu izlaska iz parkirnog mjesta Rear Traffic Alert, potpora pri promjeni voznog traka „Blind Spot Sensor“, potpora upravljanja pri parkiranju „Park Assist“ uključujući funkciju kočenja pri manevriranju, potpora kod prometnog zastoja te sustav Emergency Assist.
Model T-Roc k tomu se može prilagoditi vlastitim potrebama zahvaljujući spektru komfornih sustava koji je neobično širok za ovu klasu vozila. Uz adaptivnu regulaciju voznog postroja DCC i progresivni upravljač u njih se između ostaloga ubrajaju električna aktivacija poklopca prtljažnika i sustav zaključavanja i pokretanja bez ključa „Keyless Access“.
I baš poput većeg modela Tiguan, novi T-Roc uvest će se na tržište s učinkovitim turbomotorima – trima benzinskim (TSI) i trima dizelskim (TDI). Oni se djelomično nude kako s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačem tako i s pogonom na prednje kotače, pogonom na sve kotače 4Motion (u sklopu serijske opreme s funkcijom 4Motion Active Control) i automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (7-stupanjski DSG mjenjač).
T-Roc svoje uvođenje na hrvatsko tržište očekuje od siječnja 2018. godine.