Riječ je o svojevrsnoj evoluciji sportskog modela GT86 koji je preoblikovan u obiteljsku coupe verziju kojom je gotovo trenutačno stekao vojsku obožavatelja i njihovih neistomišljenika. Ove prve je japanski proizvođač odmah morao smiriti objavom prema kojoj su šanse za masovnu proizvodnju ovog automobila zapravo male. Smireni su tako i ovi drugi.
Promjena zadnjeg dijela automobila
Kako bilo, Shooting Brake je zadržao osovinski razmak (2,570 mm), izgled prednjeg i stražnjeg dijela svog prethodnika, ali su krov i zadnji dio automobila preinačeni tako da putnici mogu uživati u više prostora, a profitirao je time i povećani prtljažnik. Konkretnije, na stražnjim će sjedalima bez problema sada sjediti i rastom viši putnici, a svi oni svoje stvari mogu za put pakirati i u koju torbu više.
Informacija o pogonu predstavljenog koncepta nema, no ima podijeljenih mišljenja zaljubljenika u model. I dok neki smatraju kako će biti prava šteta ne budu li u mogućnosti sjesti za upravljač modela, ima i onih koji preinake smatraju lošim potezom. Predbacuje se Toyoti neujednačenost izgleda automobila i naziva je se promašenom, a neki idu i toliko daleko da se pitaju hoće li model GT86 prestati biti podložan preoblikovanjima ili sve vodi prema tome da u konačnici bude predložak i za proizvodnju kamiona.