Najveći udjel, gotovo 13 posto, pritom na tržištu ostvaruje Volkswagen s prodanih 1159 vozila, što, ipak, predstavlja pad u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je ovaj njemački proizvođač u Hrvatskoj prodao 1253 vozila, odnosno imao udjel od 15,46 posto na domaćem automobilističkom tržištu.
Opel Astra
Škoda u padu, Ford raste
Drugo mjesto u tom poretku zauzima Opel s 934 prodana primjerka vozila, odnosno s nešto više od 10 posto ukupnog udjela u prodaji. Ukupna brojka predstavlja rast u odnosu na isto vremensko razdobolje u prošloj godini, u kojoj je prodano 755 vozila ove marke, a u kojem je Opel imao 9,23 posto tržišnog udjela.
Škoda, pak, bilježi pad s 819 na 768 prodanih vozila, dok Ford na četvrtom mjesto u udjelu prodaje bilježi značajan porast s 289 u prvom kvartalu prošle na 609 vozila u prvom kvartalu ove godine.