TESTIRALI SMO PEUGEOT 508 2.0 BLUEHDI ALLURE: /

Redizajnirani model dobio je jednu novu svježinu

Image
Foto: Petar Santini

Peugeotova perjanica 508 je već dobro poznati model na hrvatskim prometnicama.

11.4.2016.
9:31
Petar Santini
VOYO logo

Naš testni model predstavlja redizajniranu verziju koja je malim promjenama na vanjštini udahnula dašak svježine i u dalje modernu karoseriju te uz adekvatnu motorizaciju dodatno pojačala atraktivnost ovog modela.

Na vanjštini je osnovni upečatljivi element i dalje velika kromirana maska s propetim lavom u sredini, na to se nastavljaju redizajnirana prednja LED svjetla i blago izmijenjena prednja hauba koja vizualno ostavlja dojam izduženosti (dizajnerski element koji su nakon Peugeota počeli koristiti i drugi proizvođači). Stražnji kraj je pretrpio minimalne izmjene u obliku redizajniranog branika i LED štop svjetala. Minorne promjene na vanjštini samo idu u prilog doista odlično pogođenom originalnom dizajnu koji ni nakon nekoliko godina nije izgubio na atraktivnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poboljšana kvaliteta materijala

Image
Foto: Petar Santini

Unutrašnjost gotovo uopće nije promijenjena nego je vidljiva jedino nešto poboljšana kvaliteta materijala (malo mekše plastike, deblja koža na sjedalima itd). Cijela unutrašnjost miriše na Francuza i iako klišej, doista odiše elegancijom. Možda je to subjektivni dojam, ali u unutrašnjosti ovog Peugeota doista imate osjećaj da ćete krenuti na put kroz Provansu, nakon toga skoknuti do Pariza i završiti putovanje na Azurnoj obali. Elegantno, korektno, emotivno i nadasve udobno, od mekoće kože na upravljaču, udobnosti sjedala i pristupačnosti prekidača do odličnog audiosustava koji doslovce mami na glasniju glazbu. Primjedbu bismo jedino uputili na možda previše nakošeni upravljač te smo mišljenja da bi okomitiji položaj malo više naglasio inače odlične vozne osobine.

Prostora u 508-ici ima u izobilju (što nije ni čudno s obzirom na 482 cm dužine i međuosovinski razmak od 281 cm) te se doista nitko neće moći požaliti na manjak prostora kako naprijed tako ni na stražnjim sjedalima. Ista stvar je i s prtljažnikom obujma 545 litara koji spada u prostranije u klasi, a preklope li se stražnja sjedala, prostor se povećava na impresivnu 1581 litru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukopava se na cesti

Testni Peugeot je bio pogonjen apsolutno idealno pogođenim 2.0-litrenim turbodizelskim četverocilindričnim BlueHDi motorom sa 16 ventila te automatskim 6-stupanjskim mjenjačem.

Motor razvija 180 KS i 400 Nm okretnog momenta što je dovoljno da bez problema potjera 508-icu do maksimalnih 230 km/h uz ubrzanje od 8,5 do stotke.

Galerija

Ovi suhoparni podaci u vožnji djeluju mnogo impresivnije jer veliki okretni moment omogućava kvalitetna ubrzanja bez obzira na trenutačnu putnu brzinu, a već poslovično udoban ovjes guta sve neravnine bez imalo trzavica. S druge strane, automobil je dovoljno kompaktan da ne ljulja u bržim zavojima te uz uključenu opciju sport moda može postati pravi trkač. O kočnicama možemo reći samo hvalospjeve jer se automobil doslovce ukopava na cesti te ni nakon uzastopnih pretjerivanja nismo primijetili nikakve znakove umora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://dashboard.jwplatform.com/videos/6t5PXfG8

Bestrzajna automatika

Iako ne bježi od jurnjave i kršenja zakonskih propisa glavna svrha ove obiteljsko poslovne limuzine je sigurna i nadasve udobna vožnja gdje je ovaj automobil u samom vrhu klase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Putovanja od više od 1000 km u komadu ovaj automobil odrađuje bez ikakvih problema za vozača i putnike te vas cijelo vrijeme zove da odete još malo dalje i vidite još nešto više.

S druge strane, vožnja gradom također predstavlja užitak jer dobra preglednost, bestrzajna automatika i gomila dodatne opreme poput signalizacije mrtvog kuta, parking senzora i kamere za vožnju unatrag samo djeluju blagonaklono na vozača i rješavaju ga bilo kakvog stresa…Opet… francuska filozofija.

Image
Foto: Marko Santini

Cijena za testni automobil Peugeot 508 Allure 2.0 BlueHDi 180 EAT6 S&S iznosi 281.000 kn do registracije. U toj cijeni uz klasični paket opreme Allure dobivate i metalik boju, prednje parking senzore + kameru za vožnju unatrag + detektor mrtvog kuta i elektropreklopive retrovizore.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

508 2.0 BlueHDi 180 Allure

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrsta motora: Turbodizel

Obujam motora: 1997 ccm

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Broj cilindara: 4

Snaga u KS: 180 KS pri 3750 o/min

Snaga u kWh: 133 kWh pri 3750 o/min

Okretni moment: 400 Nm pri 1750 0/min

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mjenjač: 6 stupnjeva automatski

Pogon: prednji pogon

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ubrzanje 0-100 km/h: 8,5 s

Maksimalna brzina: 230 km/h

Potrošnja (grad): 4,8 l/100 km

Potrošnja (otvorena cesta): 4,00 l/100 km

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošnja (kombinirano): 3,60 l/100 km

Potrošnja (tijekom testa): 7,9 l/100 km

Tekst se nastavlja ispod oglasa

CO2 emisija: 105 g/km

Duljina: 4829 mm

Širina: 1853 mm

Visina: 1456 mm

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međuosovinski razmak: 2817 mm

Obujam prtljažnika: 545 l

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Masa vozila: 1540 kg

Gume: 215/55 R17

Cijena: 281.000 kn do registracije

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo