Dužine 4053 mm (+81 mm u odnosu na prethodnika) s naraslim međuosovinskim razmakom koji sada iznosi 2548 mm (+92 mm) Polo je optimiziran modularnom poprečnom platformom (MQB) kojom postavlja i, javlja proizvođač, nova mjerila u svojoj klasi - Front Assist, prepoznavanje mrtvog kuta, ACC, multikolizijska kočnica i LED glavna svjetla poznati su inače samo iz viših klasa automobila. Lijepa je brojka i zapremnine prtljažnika. Iznosi ona sad 351 litru, odnosno 71 više u odnosu na prethodnika.
Velik spektar verzija
Polo šeste generacije je i prvi s digitalnim instrumentima, točnije druga generacija zaslona Active Info Display slavi svoju svjetsku premijeru u njemu, a tu su i paketi opreme Trendline, Comfortline, Highline, GTI i Beats uz pomoć kojih Polo stiže u velikom spektru verzija. Dostupan je u Hrvatskoj cijenom od 99,300 kuna u Trendline verziji pogonjen s 1,0-litrenim MPI motorom koji razvija 75 konjskih snaga.
Napredni kompaktni automobil serijski je definiran s četverima vratima, a tu su i sustav nadzora okoline Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom za prepoznavanje pješaka kao i multikolizijskom kočnicom.
Galerija
Motorizacija za biranje
Već u trenutku uvođenja na tržište šesta generacija Pola stigla je pogonjena s ukupno devet učinkovitih benzinskih i dizelskih motora. U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva trocilindrična benzinska motora s dvije najomiljenije razine snage u ovoj klasi: 1.0 MPI 55 kW / 75 KS i punjeni 1,0-litarski TSI snage 70 kW / 95 KS. Svi su modeli opremljeni start-stop sustavom i modusom rekuperacije. Od snage 95 KS naviše načelno je moguća kombinacija s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). Do kraja godine sukcesivno će se uvesti još daljnjih pet motora: tri benzinca i dva dizelaša.
Što se tiče benzinaca, program pogona upotpunit će 1.0 TSI motor snage 85 / 115 KS i dodatno razvijeni 1.5 TSI ACT motor snage 110 kW / 150 KS s aktivnim menadžmentom cilindara (isključivanjem cilindara). Također do kraja godine doći će i benzinac: 2.0 TSI motor snage 147 kW / 200 KS u Polu GTI. Spektar motora kompletirat će dva učinkovita dizelaša: oba 1.6 TDI motora pružaju snagu od 59 kW / 80 KS i 70 kW / 95 KS.
Preciznije to izgleda ovako:
Benzinski motori
1.0 MPI, 55 kW / 75 KS, tri cilindra, 5-stupanjski mjenjač
1.0 TSI, 70 kW / 95 KS, tri cilindra, 5-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač
1.0 TSI, 85 kW / 115 KS, tri cilindra, 6-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač
1.5 TSI ACT, 110 kW / 150 KS, četiri cilindra, 6-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač
2.0 TSI, 147 kW / 200 KS, četiri cilindra, 6-stupanjski mjenjač / 6-stupanjski automatizirani DSG mjenjač
Dizelski motori
1.6 TDI, 59 kW / 80 KS, četiri cilindra, 5-stupanjski mjenjač
1.6 TDI, 70 kW / 95 KS, četiri cilindra, 5-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač
Spomenuti valja i tri konfiguracije voznog postroja – normalni (osnovni koji nudi visoku agilnost uz komfor), sportski (koji ima specifičnu usklađenost opruga, dodatnih opruga, amortizera i stabilizatora s karoserijom postavljenom 15 mm dublje ) te Sport Select (putem kojeg se mogu prilagoditi upravljač, krivulja motora i upravljanje prijenosom / prijenosnim mehanizmom ovisno o odabranom profilu).
Snažnijeg, muževnijeg, karizmatičnijeg i ekspresivnijeg potpuno novog dizajna i s puno više prostora u samom interijeru, Polo stiže i s novom interaktivnom konfiguracijom cockpita koja nastaje interakcijom zaslona Active Info Display i infotainment sustava s veličinama zaslona od 6,5 do 8,0 inča.