Nova Fiesta je šira i niža u odnosu na trenutnu verziju, a neki detalji odražavaju iste styling signale kakve šalje veći Ford Focus, što uključuje i crnu masku hladnjaka, izbačenu donju usnu i kose farove.
U Fordu naglašavaju da su Fiestu nadogradili i modernizirali, ali da su istovremeno željeli ostati vjerni korijenima malih automobila. Fiesta je među Fordovim najpopularnijim automobilima na globalnoj razini, a od proizvodnje pokrenute 1976. godine prodano ih je gotovo 18 milijuna.
Ford Fiesta Vignale, unutrašnjost obložena kožom
U Fordu novu Fiestu nazivaju tehnološki najnaprednijim automobilom B segmenta do sada, a ono što se može vidjeti je evolutivni pristup kod projektiranja karoserije Fordove najnovije uzdanice u pretrpanoj klasi u kojoj je čeka mnogo konkurenata.
Ford Fiesta Titanium
Fiesta je dobila "novo lice" koje sada krase manja kućišta svjetala i veća maska hladnjaka, što sve zajedno prilično podsjeća na aktualno izdanje za broj većeg modela Focus.
Fiesta s paketom opreme ST Line uključuje posebne naplatke i drugačije odbojnike.
U odnosu na istoimenu prethodnicu, nova je Fiesta nešto veća i putnicima će ponuditi više prostora u kabini koja je obložena materijalima koji su se ranije koristili u automobilima iz viših kategorija.
Među tehnoliške novotarije na koje kupci mogu računati spada i najnovije izdanje Fordovog multimedijalnog sustava SYNC3.
Nova Ford Fiesta više se neće moći dobiti s atmosferskim 1,25-litarskim motorom, jer je njegovo mjesto ustupljeno turbo-benzinskoj verziji.
Najsnažniju Fiestu ST trebao bi pokretati 1,6-litarski turbo-benzinski motor s (najmanje) 200 KS, a jedna od novosti koje se vežu uz novu generaciju Fieste je i potvrda iz Forda o njenom trkaćem izdanju koje će iduće sezone ući u WRC (World Rally Champioship).
Iako se proizvodi u sedam modela, u Europi bi se trebala prodavati četiri: Titanium, Fiesta ST-Line, Fiesta Vignale i Fiesta Active crossover. Prvi primjerci u prodajne salone širom svijeta trebali bi stići u prvoj polovici iduće godine.