Službeno predstavljanje automobila dogodit će se 29. ovog mjeseca, a u video-zapisima kojim se najavljuje njegov dolazak vidljivo je kako će prednjim dijelom dominirati uska prednja svijetla, a zadnjim stražnja koja se lijepo nadopunjuju sa svjetlosnom signalizacijom koja klizi ispod njih. Linije i nabori stražnjeg kraja otkrivaju blagu promjenu stražnjeg dijela automobila koji će biti postavljen na modularnoj MQB platformi što bi trebalo uzrokovati i gubitak od stotinjak kilograma u odnosu na prethodnika.
Ponudom verzija s prednjim pogonom i na sva četiri kotača, kombinirat će se i ručni te automatski mjenjači s dvije spojke, a motorizacija druge generacije ovog SUV-a je svedena na 4-cilindrične turbobenzince i dizelske motore.
Konkretnije, ponuda započinje 2,0-litrenim turbobenzincem s prednjim pogonom koji razvija 190 konjskih snaga s time da tu treba očekivati i verziju s pogonom na sva četiri u 2,0-litrenom modelu s 251 KS. Dizelska ponuda kreće s 2,0-litrenim 4-cilindarskim motorom s prednjim pogonom i 150 KS, ali postoji i najava 6-cilindraša.
Vrh ponude predstavlja SQ5 sa 6-cilindarski dizelaš koji će razvijati 345 KS, a za drugi dio 2017. najvljen je i RS Q5 s twin-turbo benzinskim motorom o čijoj moći govori podatak o više od 450 konjskih snaga. Spomenuti treba i plug-in hibridnu verziju benzinca s dva električna motora.
Velike se promjene očekuju u interijeru vozila pa će Q5 stići s materijalima visoke kvalitete i širom paletom ponude u personalizaciji, a, prilično bitno, zahvaljujući produženom međuosovinskom razmaku i s više mjesta za putnike na stražnjem dijelu. Također i s posljednjom verzijom Audijevog navigacijskog sustava i virtualnim kokpitom.