Škodin 'bestseller' je u svom osvježenom izdanju limuzinske i karavanske verzije preuzeo masku kojom dizajnerski prati Kodiaq, a prednja (na zahtjev full-LED) svjetla sada su 'razlomljena' na dva dijela. Promjene su vidljive i na prednjem braniku modela čija je prva generacija na tržište lansirana prije dvadeset godina, a koja je, zaključno sa trećom generacijom, prodana u više od pet milijuna primjeraka. Također, istaknutije sad djeluje i logo češkog proizvođača, a cijeli prednji dio snažnije, šire i, kako to poručuju iz Škode, kao da ima više karaktera.
Promjene na stražnjem dijelu vozila odnose se na LED svjetla, ali zato se unutrašnjost može pohvaliti čitavim nizom noviteta. Tako su tu veći izbor boja, sjajni Columbus infotainment sustav s 9,2-inčnim zaslonom kakav je viđen u Kodiaqu. Središnja konzola osvježena je micanjem niza prekidača čije se funkcije koriste dodirom ekrana, a i dosta je toga što je posuđeno iz Superba.
Galerija
Jasno, uz osvježenja u unutrašnjosti i na karoseriji vozila, stiže i čitav niz sustava za pomoć u vožnji kao što su zaštita pješaka, pomoć pri parkiranju, detekcija vozila u mrtvom kutu i upozoravanje na nadolazeće automobile pri izlasku iz parkinga, zadržavanje u voznoj traci..., a tu je čak i trailer assistant koji preuzima posao vozača prilikom parkiranja automobila s priključenom kućicom za kampiranje. Ključ za pokretanje vozila sposoban je memorirati postavke vožnje kod više vozača, a automobil je, uz još čitav niz sitinica koje ga čine udobnijim i privlačnijim, moguće naručiti i sa funkcijom grijanja upravljača.
Osvježenja po pitanju motorizacije nema, odnosno u ponudi su i dalje četiri dizelska i pet benzinskih motora koji, tvrdi proizvođač, kombiniraju snagu izvedbe i malu potrošnju u rasponu od 1,0-litrenog do 2,0-litrenog, odnosno 84 KS do 184 KS. Uz ručni mjenjač, za gotovo sve pogonske agregate tu je i DSG sa šest ili sedam stupnjeva prijenosa. Pogon na sva četiri dostupan je u verzijama 1,8 TSI i 2,0 TDI.