U pitanju je veliki SUV koji je naslijedio original i koji je pogonjen 2,2-litrenim turbo dizelskim motorom snažnih performansi, uparenim sa 7-stupanjskim Mercedesovim automatskim mjenjačem i čiji je pogon na stražnje ili sva četiri kotača. U ponudi će se naći i 2,0-litreni benzinski motor sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.
"Nakon plasmana Tivolija, koji je postavio nove standarde za kompaktne SUV-ove, novi Rexton će potvrditi SsangYong kao vodećeg proizvođača velikih premium SUV-ova tradicionalnih 4x4 vrijednosti. Plan za nekoliko nadolazećih godina jest proizvesti kompletnu liniju SUV-ova predstavljanjem novog modela svake godine, a to uključuje i potpuno novi pick-up. Resurse ćemo usmjeriti na daljnji rast razvijanjem električnih automobila i ostalih ekoloških prihvatljivih vozila", kazao je na predstavljanju Rextona prvi čovjek tvrtke Johng-sik Choi.
Novi Rexton razvijan je pod kodnim imenom Y400 i najavljen LIV-2 konceptom na prošlogodišnjem salonu automobila u Parizu, kojem je ostao prilično vjeran. Njegova proizvodna verzija ograničena je sljedećim dimenzijama: 4850 mm (dužina) x 1920 mm (širina) x 1800 mm (visina), a sigurnost zajamčena quad-frame konstrukcijom i s devet zračnih jastuka, među njima i onima za koljena vozača i bočnima za putnike iza prvog reda sjedala.
Za zaštitu će se pobrinuti i napredni sustavi pomoći u vožnji koji uključuju kočenje u slučaju opasnosti, pomoć pri promjeni voznih traka, niz upozorenja, 3D monitoring oko cijelog vozila..., a za sigurnost i uživanje napredni infotainment sustav koji sve važno prebacuje na 9,2-inčni HD zaslon.
Na europsko tržište novi Rexton stiže do kraja ove godine.