Obje tvornice će iskoristiti tri tjedna ljetnih praznika kako bi svoje proizvodne kapacitete prebacili na MQB platformu (Modular Transverse Matrix). Naime, MQB se, osim u Golfu, koristi i kod novog modela Audija A3. Ova "dugoročna arhitektura", kako je opisuju, je dovoljno fleksibilna da može poduprijeti i mala vozila kao što je Pollo i velika poput Passata. Osim toga, ova platforma omogućava Volkswagenu da, barem u teoriji, proizvodi više vozila različitijih vrsta, ali uz smanjene troškove.
Platforma je znatno lakša od postojeće arhitekture u Volkswagenovim automobilima, što znači da bi i novi Golf "sedmica" mogao biti lakši.
VW će početi prodaju i servis za obuku prodavača sredinom rujna uoči izlaska na tržište, a na europskom tržištu ga možemo očekivati u listopadu ove godine.
Zasada nisu poznate cijene niti tehnički detalji, no očekuje se da bi nova "sedmica" mogla imati nekoliko turbo-dizel motora te benzince u rasponu od 1.2 do 2.0 litarskog TSI agregata u GTI verziji. Također se može očekivati hibridni model.
Golf sedme generacije imat će svjetsku premijeru krajem rujna na sajmu automobila u Parizu.