Nova maska odaje dojam SUV-a, no ipak treba naglasiti da je u pitanju karavan prilagođen vožnji koja ne isključuje makadam na kojem bi se trebao jednako ugodno osjećati kao na asfaltiranim brzim prometnicama. Pomoći će pritom povišena dodatno zaštićena podnica, a takvi su i blatobrana i pragovi, kao i sustav Dynamic Select koji je podesiv na novi All Terrain način rada koji će moći isprobati znatiželjnici koje baš zanima kako se ovaj automobil ponaša na nesvakidašnjim površinama.
Galerija
Kada na proljeće krene u prodaju, E klasa All-Terrain bit će standardno opremljena s 4Matic sustavom pogona na svim kotačima i Air Body Controlom zračnim ovjesom s 35 milimetara većim razmakom podnice. Ovisno o odabranom podešenju, visina podnica na ovom se automobilu kreće u rasponu od 121 do 156 mm, a spomenuti treba i tri nova seta 19 i 20-colnih aluminijskih naplataka koji su osmišljeni baš za predstavljeno vozilo.
Što se ponude motora tiče ona je, barem zasad, svedena na model E220d snage 43 kW/194 KS i 400 Nm, uparen sa 9G-Tronic automatskim mjenjačem. Dovoljno za osam sekundi s mjesta do 100 km/h i maksimalnu brzinu od 232 km/h. Najavljen je i 6-cilindarski dizelaš, no ne i pregršt podataka o njemu.
Zavirili se u unutrašnjost otrkivaju se razlike u odnosu na standarni model, a najočitije su u aluminijskim dodacima, papučicama, oznakama All-Terrain... Temeljen na liniji interijera Avantgarde, opcionalno će biti naručiv i u paketu Exclusive, a u bogatstvo opreme ovog luksuza ne treba uopće sumnjati pa su već potvrđene sve inovacije vezane za sigurnost i udobnost.
Cijena još nije definirana.