Riječ je dakle o limuzini srednje veličine koja se temelji na CMF platformi koja će donijeti niz prednosti ovom automobilu u odnosu na njegove prethodnike, no vrijedi spomenuti i novi, odvažniji i moderniji dizajn koji će zasigurno privući veći broj kupaca, piše Autonet.hr.
Konkretnije, ovaj je automobil dugačak 4,85 m, širok 1,87 te visok 1,46 m, dok mu međuosovinski razmak iznosi 2,81 m, a zapremina prtljažnika 608 l, dok mu je stražnja klupa preklopiva u omjeru 60 naprema 40.
Ovaj je model opremljen s LED prednjim i stražnjim svjetlima te svjetlima za dnevnu vožnju. Pored njih ističu se mnogi drugi detalji vanjskog dizajna čiju bi izvedbu trebali vidjeti i na novoj generaciji modela Megane.
Unutrašnjost je očito inspirirana onom modela Espace, a unutar putničke kabine se nalazi i 25 l ostavnog prostora. U Renaultu ističu kako je 262 m prostora za noge među najvećima u klasi, a isto vrijedi i za 855 mm prostora za glavu. Oni smješteni sprijeda će moći uživati u prednjim sjedalima koja su pomična u deset smjerova, grijana i u području naslona te s masažnom funkcijom, kao i sa šest pamtljivih položaja. Prednja sjedala su pomična u deset smjerova, a moguće je memorizirati do šest omiljenih pozicija sjedenja.
Ulazna izvedba će imati 4,2-inčni središnji zaslon, a više izvedbe će biti opremljene 8,7-inčnim zaslonom kao dijelom R-Link 2 infotainement sustava koji će biti moguće upariti s Bose surround sustavom s trinaest zvučnika.
Talisman će biti dostupan u benzinskim izvedbama 1.6 TCe 150 i TCe 200 koje će biti opremljene samo sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačima s dvije spojke, dok će dieselsku ponudu činiti 1,6-litreni turbodiesel u izvedbama snage dCi 110 i dCi 130. One će biti standardno opremljene sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će spomenuti 7-stupanjski automatik biti dio opcijske opreme. U ponudi će se naći i 1.6 dCi 160 bi-turbo koji će biti uparen sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Prilikom lansiranja kupcima će biti dostupna i posebna Initiale Paris verzija koja će od ostatka ponude razlikovati vizualno i bogatijom opremom. U Renaultu su posebno istaknuli kako je prilikom razvoja i proizvodnje ovoga automobila posebna pažnja stavljena na stvarnu i percipiranu kvalitetu automobila, što će uz bogatu sigurnosnu i infotainment opremu smatraju Francuzi biti jedan od snažnih aduta protiv njemačke konkurencije.
Prvi javni nastup se očekuje u Frankfurtu, a prodaja će započeti nedugo zatim.
Autonet.hr/Netmobil.hr