Model 4C je izvana ostao vjeran izvornom konceptu koji smo prvi put imali prilike vidjeti na Geneva Motor Show 2011. godine. Roadster je slične veličine kao i Lotus Elise. Dužine je nešto manje od četiri metra, dva metra je širok i ima 1,18 metra visine. Dimenzije koje su dovoljne za sportski dvosjed poput ovoga.
Pogonit će ga ono što Alfa naziva "evolucijom motora u Quadrifoglio Verde verziji Giuliette". Naime, 1,75 litreni četverocilindrični turbo benzinac proizvodi 235 KS, premda smo očekivali nekih 275 KS u 4C.
Snaga se prenosi na stražnje kotače posredstvom šesterobrzinskog mjenjača s dvije spojke.
Fotografije interijera otkrivaju i srebrni DNA kontroler. To će ponuditi nekoliko modova vožnje: Race, Dynamic, Natural i All-Weather. Na slici se također vidi da su svi instrumenti na ploči digitalni.
Šasija je izrađena od ugljičnih vlakana, što je pomoglo da 4C smanji težinu omogućujući mu da omjeri svoje snage s Porsche Cayman R modelom jer je omjer snage i težine preko 250 KS po toni.
Cijena za Alfa Romeo 4C će također biti slična cijeni Caymana.
Automobil će Alfa proizvoditi u Maserati pogonima u Modeni u Italiji.