Pokretan sa dva elektromotora, od kojih jedan (400 KS) prebacuje snagu na prednje kotače, a drugi (600 KS) na stražnje, prodavat bi se Air trebao sa dva paketa pogonskih baterija od kojih bi ona slabija bila kapaciteta 100 kWh, a jača 130 kWh. Tvrdi se pritom da potonja omogućava automobilu, koji bi brzinu od 100 km/h trebao hvatati za nešto više od 2,5 sekundi, mogućnost prelaska puta dugog oko 640 kilometara (400 milja).
Sve ovo možda i ne treba shvatiti uvjetno, budući da su iz kompanije poručili kako nije riječ o konceptu, pa bi sve opisano trebalo biti fizički prikazano i pritom potvrditi fotografije na službenim stranicama tvrtke koje pokazuju da bi automobil trebao imati elegantan dizajn eksterijera i interijera. Inače, sama tvrtka okuplja ljude sa iskustvom rada u Mazdi, Tesli (čijem se posebice modelu S ovaj automobil ima namjere suprotstaviti), BMW-u, Volkswagenu..., a konačni proizvod trebao bi u prodaju za cijenu ne manju od 100,000 američkih dolara, pri čemu se spominje i najluksuznija izvedba vrijedna 160,000.
Galerija
Bude li identičan najavi, govorimo o automobilu u čijem će luksuzu moći uživat četvero putnika smještenih na zasebna sjedala mnogobrojnih opcija podešavanja u trenutku kad, a tako je najavljeno, 2018. godine vozilo stigne na tržište. S tom namjerom tvrtka je sakupila 130 milijuna američkih dolara.
Spomenimo i očaravajuću unutrašnjost čijim prednjim dijelom dominira niz zaslona kakvog je moguće pronaći i u drugom redu sjedala maksimalne udobnosti u ovom električnom i autonomnom automobilu.