Ista je razvijena prema potrebama vozača koji svoje slobodno vrijeme vole provoditi na stazi, stoga standardno dolazi opremljena tvrđim ovjesom, moćnijim Brembovim kočnicama te "ljepljivim" Pirellijevim gumama P Zero Corsa, piše autoholik.net.
Povrh toga, američki su inženjeri poradili i na masi. Ugrađen je aerodinamički paket izrađen od ugljičnih vlakana te komplet lakših naplataka, dok su sve oznake na automobilu zamijenjene naljepnicama.
Novi Viper TA u konačnici teži 1518 kilograma, tek tri kilograma manje od standardne izvedbe te dvanaest kilograma manje od GTS-a. Nije puno, ali čovjeka veseli.
Pogonski agregat, odnosno kolosalni 8,4-litreni V10 snage 640 KS i 814 Nm, nije diran, no uz navedena poboljšanja na automobilu jamči i bolje performanse. Tako ubrzanje do stotke traje 3,3 sekunde, dok četvrt milje svladava za 11,3 sekunde.
Najbolji rezultati ipak se vide na stazi, pa tako novi Viper TA obilazi Lagunu Secu za 1:33.62, osam desetinki brže od moćne Corvette ZR1, koja je prije njega držala rekord staze u kategoriji serijskih automobila.
Dodge namjerava proizvesti 33 primjerka, uz početnu cijenu od 120.500 dolara, što TA čini 18.000 dolara skupljim od standardne te 4.500 dolara skupljim od GTS izvedbe.
Više:autoholik.net