Potentni SUV pokreće motor iz Panamere Turbo S, a riječ je o 4,8-litrenom V8 koji uz pomoć dva turbopunjača razvija 550 KS pri 6.000 o/min i 750 Nm okretnog momenta pri 4.500 o/min, odnosno 50 KS i 50 Nm više od standardne Turbo izvedbe, piše autoholik.net.
Snaga i moment se prenose na sve kotače putem 8-stupanjskog Tiptronic S mjenjača, dok se za optimalan prijenos na podlogu brinu elektronski diferencijal s ograničenim proklizavanjem te Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sustav.
Novi Cayenne Turbo S do stotke juriša za impresivnih 4,5 sekundi (0,2 sekunde brže od Turbo modela), dok mu je za međuubrzanje od 80 - 120 km/h potrebno tek 2.9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 283 km/h (5 km/h više od Turbo modela).
Da bi stvar bila interesantnija, automobil u kombiniranom europskom ciklusu troši 11,5 l/100 km, uz ermisiju CO2 od 270 grama po prijeđenom kilometru, baš kao i stepenicu slabija izvedba, stoji u priopćenju proizvođača iz Zuffenhausena.
Dok čitate ove podatke, vrijedi imati na umu kako mrcina s fotografija teži više od dvije tone, odnosno, da budemo precizniji, točno 2215 kilograma.
Radi lakšeg raspoznavanje, pojedine komponente su premazane crnom bojom visokog sjaja, dok su lukovi kotača i rub krovnog spojlera usklađeni s bojom karoserije. Spomenimo još pravokutne nastavke ispušnih cijevi, karakteristične 21-colne kotače te dvobojnu kožnu garnituru u unutrašnjosti vozila.
Cijena? Za Porsche Cayenne Turbo S na njemačkom tržištu treba izdvojiti 151,702 eura (uključujući porez), tridesetak tisuća eura više nego za Cayenne Turbo.
Više:autoholik.net