Novost je da će postavljen biti na MQB A0 platformi, povećanog prostora stražnjeg dijela kabine i kvalitete materijala korištenih u interijeru vozila. Prema saznanjima Auto Expressa, međuosovinski razmak od 2470 mm na novom će se Polu rastegnuti za 90 mm što ne bi trebalo utjecati na dužinu samog automobila (ostat će dug oko četiri metra), ali će se svakako osjetiti na udobnosti putnika, a posebice onih na zadnjim sjedalima.
Bogata ponuda motora
Što se ponude motora tiče, fokus ostaje na malim agregatima s turbopunjačima premda tu treba naglasiti da raspon kreće od 1,0-litarskog trocilindričnog benzinca koji razvija 76 konjskih snaga, a u ponudi će biti i dvije verzije s turbopunjačem snage 110 i 115 KS. Također, umjesto 1,4-litarskog benzinskog i 1,6-litarskog dizelskog motora za očekivati je 1.5-litarski s tim de će benzinac biti dostupan u verzijama od 140 i 160 konjskih snaga, a dizelski motor će razvijati 90, 110 i 130 KS. Ne očekuje se hibridna verzija.
Ručni mjenjač sa šest stupnjeva najavljen je kao standardan, dok će BlueMotion modele moguće biti kupiti i s mjenjačima sa pet stupnjeva prijenosa. Automatski mjenjači ostaju sedmostupanjski DSG.
Raskošna unutrašnjost
Riječ-dvije o unutrašnjosti – i ona će profitirati od postavljanja na novu platformu pa će poprimiti tehnologiju kakva je, primjerice, ona iz Golfa. Svi će modeli imati infotainment sustavu sa zaslonom u boji i svi, osim osnovnog modela, mogućnost povezivanja pametnih telefona putem Apple CarPlay i Android Auto sustava.
Svoje će konkurente Polo nadjačati dimenzijom zaslona osjetljivog na dodir koji će biti 9,5-inčni. U modelima s boljom opremom stići će s digitalnim brojčanicima viđenima u Audijevim modelima i posljednjem Passatu. Povećana će biti i kvaliteta samog materijala korištenog u unutrašnjosti.