OPEL IMA NOVI ADUT: /

Predstavljena nova Insignia Grand Sport, pogledajte kako izgleda

Image
Foto: Opel

Opel, njemački proizvođač automobila sa sjedištem u Rüsselsheimu, u srijedu je ponosno predstavio svoj novi adut iza imena Insignia Grand Sport.

7.12.2016.
13:13
Opel
VOYO logo

U tekstu koji prati predstavljanje novog modela podsjeća se da je prva generacija Insignije, automobila godine (2009.), prodana u više od 900,000 primjeraka i javlja da Insignia Grand Sport stiže 'temeljena na u potpunosti novoj arhitekturi vozila'.

Međuosovinski razmak produljen je za 92 milimetra i omogućava više mjesta u unutrašnjosti automobila od čega će najviše profitirati putnici na stražnjim sjedalima, a isto je omogućilo dizajnerima da samom vozilu daju novi izgled sportskog karaktera. Automobil djeluje dulje i niže, silueta mu je coupeovska i vitka, a u Opelu se posebno hvale i aerodinamikom, točnije koeficijentom otpora zraka koji iznosi 0,26 CD i predstavlja najbolje brojke u klasi. U odnosu na prethodnika govorimo i o velikom gubitku težine, a tih 175 izgubljenih kilograma itekako će se osjetiti na voznim svojstvima automobila dugog 4897 i nižeg 29 mm koji sad dolazi i sa za 11 milimetara proširenim tragom kotača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Galerija

Image

DOKAZ SJAJNO ODRAĐENOG POSLA: Dobro pogledajte novu Insigniju, ne hvali se Opel bez razloga s njom

Image

DOKAZ SJAJNO ODRAĐENOG POSLA: Dobro pogledajte novu Insigniju, ne hvali se Opel bez razloga s njom

U unutrašnjosti ove brojke donose neke promjene na bolje pa tako putnici mogu uživati u dodatna 32 milimetra prostora u predjelu kukova, 25 mm u predjelu ramena i osam milimetara više prostora za glavu. Lijepo zvuči i zapremnina prtljažnog prostora koja s osnovnih 490 litara može narasti do 1450.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pažnja se u interijeru poklonila infotainment sučelju, najavljuje se zaslon osjetljiv na dodir bez okvira preko kojeg će se kontrolirati brojne funkcije, a tu je i čitav niz dodatnih sustava za pomoć u vožnji kao što su Head-up-Display (informacije o brzini, prometni znakovi, navigacija i/ili limiter brzine na prednjem staklu...), kamera od 360° stupnjeva za pomoć pri parkiranju, ACC (mjeri udaljenost od automobila ispred, prilagođava brzinu i po potrebi koči), sustav zadržavanja vozila u voznoj traci...

Premijeru nove Insignije, definitivno inspirirane koceptom Monza koja bi se trebala dičiti i naprednim sustavom pogona na sva četiri kotača, treba očekivati u ožujku sljedeće godine na ženevskom salonu automobila. I prije tog eventa trebalo bi se o motorizaciji znati više od golog podatka o dizelskim i benzinskim turbo motorima uparenima s 8-stupanjskim mjenjačima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo