Novi 208 trebao bi predstavljati odgovor zahuktaloj konkurenciji među kojom se ističe već ovog ljeta nadolazeći Citroënov C3, odnosno nove verzije Volkswagenovog Pola i Forda Fieste koje se očekuju sljedeće godine.
Ravne i oštre linije
Ono što je uočljivo na prvi pogled bačen na fotografije eksterijera automobila jest gubitak oblosti karoserije koja je sada omeđena ravnijim i oštrijim linijama koje lijepo prate nedavno redizajnirano Peugeotovo lice na kojem su lijepo uklopljena LED dnevna svijetla. U ponudu će, javlja isti izvor, 208 stići u verziji s troja i petora vrata, a smješten na novu platformu EMP1 koja se još uvijek razvija. Ista će mu omogućiti smanjenje mase.
Pokretat će ga BlueHDi dizel i PureTech benzinski motori. Očekuje se da benzinski bude 1,2-litarski turbo 3-cilindraš s rasponom od 71 do 152 konjske snage, dok će na cestu i s novim 1,6 THP benzinski motorom u 208 Gti verziji koja će oslobađati oko 223 konjske snage. U ponudi dizelaša promjene bi trebali biti i naglašenije, a snage će varirati od 76 do 121 KS.
Predstavljanje u Ženevi za dvije godine
Što se interijera tiče, očekuje se i-Cockpit dok će središnji infotainment sustav biti nadograđen što bi trebalo omogućiti njegov brži odziv. Predstavljanje se očekuje u proljeće 2018. tijekom autosalona u Ženevi.