Novi Nissan GT-R do stotke ubrzava za samo 2.7 sekundi!

Poboljšan odaziv motora i veća stabilnost u zavojima, glavne su odlike nove 'Godzille'.

6.11.2012.
16:01
VOYO logo

Nissan je predstavio najnoviju evoluciju supersportskog modela GT-R koji u novu modelsku godinu ulazi još brži i stabilniji te bolje opremljen, piše Autoholik.net.

Pregled novotarija započinjemo pod prednjim poklopcem, gdje se nalazi 3,8-litreni twin-turbo punjeni V6. Motor nije dodatno osnažen (550 KS i 632 Nm okretnog momenta), no poboljšan mu je odaziv u području između 4000 i 6000 o/min, što je rezultiralo još boljim ubrzanjem s mjesta do stotke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vjerovali ili ne, najnovija Godzilla, kako od milja zovu GT-R, s mjesta do stotke sprinta za nevjerojatnih 2,7 sekundi, gotovo sekundu brže od prve generacije, predstavljene 2007. godine, te desetinku brže od još uvijek aktualne, druge generacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Japanski inženjeri, predvođeni Kazutoshijem Mizunom, 'ocem' GT-R-a, otišli su i korak dalje kako bi unaprijedili upravljivost automobila. Shodno tome, prednji ovjes je dodatno ukrućen, kao i sama karoserija, spušteno je težište, te tako povećana stabilnost u zavojima.

Kao i njegovi prethodnici, novi GT-R je također testiran na sjevernom ogranku Nürburgringa, notornom Nordschleifeu, čijih je 20.8 kilometara svladao za samo 7 minuta, 19 sekundi i jednu desetinku, usprkos prometu na stazi.

Nissanov glavni inženjer i 'otac' GT-R-a, Kazutoshi Mizuno, tvrdi kako bi njegov mezimac bio pola sekunde brži da nije naišao na gužvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usporedbe radi, model iz 2007. godine okružio je 'Zeleni pakao' za 7:38 minuta, model iz 2009. za 7:29 minuta, model iz 2011. za 7:24 minuta, dok je aktualnom modelu za isti posao trebalo 7:21 minuta.

Nissan GT-R modelske godine 2013. (2014. u SAD-u) u japanske prodajne salone stiže krajem ovog mjeseca, dok ga na europskom i američkom tržištu možemo očekivati u siječnju iduće godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za osnovni model (GT-R Pure edition), čiji je interijer osvježen kontrasnim šavovima, na japanskom će tržištu biti potrebno izdvojiti 85.000 eura, dok će top izvedba (GT-R EGOIST), uz koju se opcionalno nudi i dvobojna kožna garnitura, stajati 150.000 eura.

Više: Autoholik.net

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo