Ovaj 'N', da razjasnimo u samom startu, odnosi se na high-performance brend južnokorejskog proizvođača, a pokazani i30 u toj verziji u potpunosti ispunjava očekivanja umova iz Namyanga gdje je smješten istraživački centar i gdje će biti mjesto rođenja svih N-linija. Nesumnjivo, ispunit će očekivanja i onih koji sjednu za njegov upravljač jer teško je zamisliti bolju preporuku od one da su završni testovi obavljeni na 'ili jesi ili nisi' stazi u Nürburgringu.
Hyundai i30 N definitivno - je.
Očekivano, proizvodna verzija jurilice ublažena je u odnosu na konceptni RN30 pokazan na pariškom salonu automobila prošle godine s time da ovo 'ublažena' s nje ne skida dojam punokrvnog sportaša kakav najavni iz N-linije jest. Novi aeropaket, unapređenje ovjesa, upravljača, sustava kočenja... to dokazuje, baš kao i diferencijal s blokadom proklizavanja.
Uz to što navedeno dokazuje svojim izgledom, prisnažuje to i onim ispod poklopca motora te načinom na koji 'drži' cestu, a posebice koliko se ugodno osjeća pri velikim brzinama u zavojima. Upravo ta kombinacija, a ne samo stavljanje naglaska na snagu motora, dovodi do optimizacije voznih karakteristika, odnosno stvaranja balansa u ostvarenju kojem 'N' teži.
Galerija
S time da snagu koju razvija 2,0-litreni 4-cilindarski pogonski ne treba podcijeniti niti u izvedbi od 250, a svakako ne u onoj od 275 KS s najvećim okretnim momentom od 353 Nm. Putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača snaga se prebacuje na prednje kotače i pritom oslobađa zvijer spremnu zauzeti svoje mjesto u segmentu u kojem istaknutu ulogu imaju, primjerice, Peugeot 308 GTI, VW Golf GTI ili pak Ford Focus ST.
Dodajmo da je istovremeno iskorištena prilika za pokazivanje i30 Fastback verzije čime je Hyundai kompletirao ponudu svog najvažnijeg modela u Europi. U ponudi su dvije verzije benzinaca (120 i 140 KS) i dvije dizelske izvedbe (110 i 136 KS), kako sve skupa izgleda otkriva galerija u kojoj je prva slika Fastbacka pod rednim brojem 13.
U pitanju je automobil s petorima vratima čiji stražnji dio krova svojom kosinom podsjeća na kupe, čiji je prednji dio blago promijenjen, a bočna linija i stražnji kraj automobila novi. Dvanaest centimetara duži od klasičnog i30 modela dolazi s boljim voznim karakteristika i nesumnjivo privlačnijim izgledom.