Nasljednik Yetija u gami zauzima mjesto ispod Kodiaqa kojem mnogo duguje i od svojeg izgleda pa na prvu djeluje kao umanjena verzija većeg i starijeg brata.
Češki proizvođač potencijalne kupce mami hvaleći se s izuzetno puno prostora u interijeru, sustavima pomoći u vožnji, LED svjetlima i – premijerno u Škodi – digitalnom instrumentnom pločom.
Velik adut Karoqa, SUV-a čije su dimenzije 4382 x 1841 x 1605 mm, a međuosovinski razmak 2638 mm (u verziji s pogonom na sva četiri kotača 2630 mm), svakako je prostrana unutrašnjost. Tako zapremnina prtljažnog prostora iznosi 521 litru što je proširivo na 1630 litara spuštanjem stražnjih sjedala, a sustav VarioFlex koji se sastoji od tri zasebna sjedala moguće je i u potpunosti maknuti i tako namaknuti dodatnih 180 litara prtljažnog prostora.
Opreme, što standardne što one uz nadoplatu, ima zaista puno, kao i sustava koji jamče sigurnost i zabavu tijekom vožnje za koju se brinu dva benzinska i tri dizelska motora.
Osnovni benzinac je 1,0-litreni TSI koji razvija 115 konjskih snaga, na kojeg se naslanja jači 1,5-litreni TSI motor sa 150 KS. Ponudu dizelskih opcija otvara 1,6 TDI sa 115 KS, a slijedi ga 2,0-litreni TDI u dvije varijante - sa 150 konjskih snaga, odnosno snažniji sa 190 konjskih snaga . Osim vrha ponude svi motori su upareni sa 6-stupanjskim ručnim, odnosno 7-stupanjskim automatskim DSG mjenjačem. Najsnažniji dizelaš dolazi isključivo sa 7-stupanjskim DSG-om i 4x4 pogonom.