Audijev vrh 'napretka kroz tehniku', najkraće rečeno, jednostavno impresionira bilo da ga gledate dok prolazi pored vas, bilo da sjedate u njega na mjesto vozača ili se (čak i na toj poziciji) samo prepustite tehnološkim rješenjima kojima obiluje vozeći vas samostalno i s kakvim se dosad niste imali prilike upoznati. Krenimo, ipak, redom.
Premda lišen velikih iznenađenja, jasno je vidljiv novi smjer dizajna inspiriran konceptnim Prologueom, a to znači mišićavost u kombinaciji sa sportskom elegancijom 5172 milimetara dugog (5302 mm kad je u pitanju A8L), 1945 mm širokog i 1473 mm (1488 mm kad je u pitanju A8 L) visokog ponosa proizvođača iz Ingolstadta. U odnosu na prethodnika je dulji (+37 mm) i viši (+13/+17 mm) te četiri milimetra uži, a svakako i puno elegantniji pa će se glave za njim okretati neovisno o tome bude li uočen na cesti danju ili noću kad ju obasjava HD Matrix LED laserskim svjetlima s prednje, odnosno kad LED svjetla s OLED tehnologijom dolazi do izražaja kad ga pogledom pratite dok se ne izgubi iz vida.
Koliko se isplatilo unaprijed razvijati tehnologiju samostalne vožnje A8 dokazuje autonomijom treće razine pa ovaj, kako kaže proizvođač, najluksuzniji automobil na svijetu uz pomoć kamere i senzora pri brzinama do 60 km/h vozi bez asistencije vozača, a sposoban je i sam potražiti mjesto na kojem će se parkirati dok do njega vozi na aktivnom ovjesu koji može samostalno mijenjati visinu svakog kotača, time i povećati razinu udobnosti.
AUDI NAJAVIO NOVI A8: Luksuzni sedan riješit će svakog problema s parkiranjem
Galerija
Revolucionaran je i sustav upravljanja multimedijom. Dva zaslona osjetljiva na dodir ponašaju se kao pravi gumbi pa pritisak na dio kojim želite dati naredbu da odradi neku funkciju biva popraćen zvukom i osjetom kao da ste pritisnuli pravi gumb.
Luksuzni interijer postao je još luksuzniji što je Audi najavio teaserima, pa uz klasičnu masažu sada od automobila možete dobiti i masažu stopala na stražnjem sjedalu.
SAMO SE ZAVALITE I UŽIVAJTE: Novi Audi A8 je tako luksuzan da će vam i izmasirati stopala
Navedeno je tek manji dio onoga što se pruža za cijenu spomenutu u uvodu teksta, u što će se uvjeriti svi oni kojima će se pružiti mogućnost 'krstarenja' u luksuznoj limuzini koja divote skriva i ispod poklopca motora, a u prodaju kreće s dva 3,0-litrena V6 turbo motora, dizelskim koji razvija 290 konjskih snaga i benzinskim s 345 KS.
Očekuje se da ponuda uskoro bude proširena 4,0-litrenim V8 motorima (440 i 465 KS), ali i 6,0-litrenim W12 još uvijek nedefinirane snage. Svi će oni biti opremljeni mild hybrid sustavom koji automobilu omogućuje krstarenje sa ugašenim motorom na razdoblje do 40 sekundi pri brzinama između 55 i 150 km/h...